۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایران نماد صلح طلبی در دنیا است

ایران نماد صلح طلبی در دنیا است

نوشهر - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سیاست‌های نظامی کشور گفت: کشور نماد صلح طلبی در دنیا و سیاست ما در مقوله نظامی یک سیاست بازدارنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی صبح پنجشنبه در دومین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی در نوشهر گفت: حضور نیروی دریایی ارتش در مدار ۱۰ درجه یک اقتدار و موفقیت بزرگ برای کشور است.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی در برنامه ششم، برای اولین تقویت سواحل مکران در برنامه توسعه ششم قرار گرفته است که شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه این منطقه از کشور خواهد بود.

بروجردی خاطرنشان کرد: حضور ناوگان مقتدر نیروی دریایی کشور و صنایع دریایی و موشکی و تسلیحات به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با کشورهای منطقه نیست و از توانمندی فوق‌العاده در دنیا و جایگاه ویژه وبرتری در بین کشورهای صاحب فناوری نظامی دارد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان چند کشور اول دارای قدرت موشکی در جهان است و دشمن از این قدرت در هراس است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در یک اقدام هوشمندانه خط دفاعی خود را در مرز اسرائیل قراردادیم تا این رژیم و غده سرطانی همواره بیم و خوف نسبت به قدرت و اقتدار و امنیت کشور ما دارد.

رئیس کمیسون امنیت ملی مجلس در بخش دیگر به مسئله عربستان و جنگ‌افروزی علیه کشور مظلوم یمن خاطرنشان کرد: عربستان در خصوص کشور یمن دچار ضعف شده است و بدون شک بازنده واقعی در تسلیحات عربستان خواهد بود.

کد خبر 3758208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha