۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۸:۱۲

در آستانه ۱۳ آبان مطرح شد؛

روزی که متعلق به آحاد ملت است/تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم

روزی که متعلق به آحاد ملت است/تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم

تهران- مسئولان تأکید دارند که روز مبارزه با استکبار جهانی متعلق به گروه و قشر خاصی نیست و در این روز بزرگ باید همه مردم به صحنه آمده و توطئه دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تنها سه روز تا برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در نقاط مختلف ایران اسلامی باقی مانده است، مردم و مسئولان خود را مهیای برگزاری این مراسم بزرگ می کنند.

ستادهای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شده و برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز بزرگ پیش بینی شده است.

در استان تهران نیز ستادهای برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان با حضور مسئولان شکل گرفته و ویژه برنامه های متنوعی در این روز در شهرها و نقاط مختلف این استان برگزار خواهد شد.

مسئولان ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان تأکید دارند که روز مبارزه با استکبار جهانی متعلق به گروه و قشر خاصی نیست و در این روز بزرگ باید همه مردم به صحنه آمده و توطئه دشمن را خنثی کنند.

۱۳آبان نماد دلبستگی ملت ایران به انقلاب اسلامی است

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ۱۳ آبان روز فریاد ملت ایران بر ضد استکبار جهانی است، اظهار داشت: ملت ایران همواره و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روحیه استکبار ستیزی خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

وی، ۱۳ آبان را از جلوه های دلبستگی ملت ایران به ارزش های دینی و انقلابی عنوان کرد و افزود: ۱۳ آبان و حضور باشکوه مردم در صحنه و میدان، یکی از نمادهای دلبستگی ملت ایران به ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تأکید بر این نکته که همه اقشار و طبقات مردم باید در مراسم یوم الله ۱۳ آبان شرکت کنند، ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان زمینه را برای حضور حداکثری همه اقشار و طبقات مردم فراهم می سازد و باید این روز، باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شود.

استکبار جهانی دست از خصومت و دشمنی با نظام اسلامی برنمی دارد

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به این نکته که حضور باشکوه مردم در مراسم ۱۳ آبان، خنثی کننده توطئه های شوم استکبار است، اظهار داشت: استکبار جهانی دست از دشمنی و خصومت با جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلاب اسلامی برنمی دارد.

وی با تأکید بر این نکته که دشمن همه راه ها و ابزارها را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران امتحان کرده است، ادامه داد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه های گوناگون نظیر جنگ تحمیلی، ترور، تحریم، فتنه، مذاکره و غیره تلاش کرده تا ملت ایران را از ارزش ها و اصول خود دور سازد اما با حضور رهبری آگاه و بصیر و هوشیاری ملت ایران، نقشه های استکبار با شکست مواجه شده است.

نقوی حسینی تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان این پیام را به همگان می رساند که ملت ایران دست از ارزش های انقلاب اسلامی نخواهد کشید و روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن می کوشد تا حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان را کمرنگ کند که با حضور باشکوه ملت ایران در این میدان، بار دیگر توطئه های استکبار با شکست مواجه خواهد شد.

حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت ایران ضروری است

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان این استان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی تلاش دارند تا روز ۱۳ آبان را مختص دانش آموزان کنند، در حالی که این روز متعلق به آحاد ملت ایران است.

وی افزود: باید در کنار حضور باشکوه ودشمن شکن دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی، زمینه حضور اقشار، گروه ها و طبقات مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان فراهم شود، چرا که حضور هر یک از مردم، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

محمودی ادامه داد: حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت ایران یک ضرورت انکارناپذیر بوده و دشمن به خوبی می داند تا زمانی که مردم این روحیه را حفظ کنند، نمی تواند به اهداف خود در ایران برسد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان استان تهران اضافه کرد: ۱۳ آبان سال جاری با توجه به حوادث منطقه و تحرکات استکبار جهانی در سطح بین الملل، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر حضور باشکوه مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 3810702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha