۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۹:۴۵

نایب رئیس نظام مهندسی گلستان:

ورود بی برنامه فارغ التحصیلان مهندسی به بازار کار گلستان آسیب زد

ورود بی برنامه فارغ التحصیلان مهندسی به بازار کار گلستان آسیب زد

گرگان- نایب رییس اول نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: یکی از مشکلات اصلی در شرایط حاضر ورود بی برنامه مهندسان و فارغ التحصیلان به بازار کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، محمدرضا آلوستانی در نشست مشترک اعضای گروه تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان مکانیک استان و گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، که به منظور بررسی راهکارهای همکاری مشترک در راستای اعتلای جایگاه مهندسی مکانیک انجام شد، با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر بین دانشگاه و نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی در شرایط حاضر ورود بی برنامه مهندسان و فارغ التحصیلان به بازار کار است.

آلوستانی افزود: باید دانشجویان و دانش آموختگان مکانیک به صورت کاربردی و عملی با موضوعات و کارگاه‌های مختلف و مرتبط با رشته خود، آشنا شوند.

وی بیان کرد: ارتباط با انجمن های تخصصی و دانشگاهی می تواند در طول زمان منجر به نتایج مثبت و تربیت مهندسانی کاربلد شود.

نایب رییس اول نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: دانشگاه آزاد، سازمان و انجمن تخصصی مهندسان مکانیک می توانند با یک برنامه ریزی مدون و ارتباط با ادارات و سازمان های مرتبط علاقه مندان را با پروژه های تاسیساتی و روند اجرایی آن ها آشنا کنند.

آلوستانی تصریح کرد: مهندسان مکانیک باید با حضور در کارگاه ها و پروژه های استان و حتی در سطح کشور دانش تئوریک خود را آمیخته با تجربیات عملی کنند.

در این نشست که همراه با بیان نظرات حاضرین بود، مقرر گردید در جلسات آتی در مورد پیشنهادات و راه های همکاری و اجرایی شدن آن ها برنامه ریزی شود.

کد خبر 3819488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha