۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۱۶

بهروز رشاد در گفتگو با مهر:

منتظر کمک فارابی برای فیلمبرداری «قطار آن شب» هستیم

منتظر کمک فارابی برای فیلمبرداری «قطار آن شب» هستیم

بهروز رشاد تهیه کننده و نویسنده «قطار آن شب» بیان کرد که برای آغاز فیلمبرداری این اثر به کارگردانی حمیدرضا قطبی در انتظار کمک بنیاد سینمایی فارابی هستند.

بهروز رشاد تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: بازنویسی نهایی فیلمنامه این فیلم توسط حمیدرضا قطبی به پایان رسیده است و ما فیلمنامه را برای گرفتن تسهیلات به بنیاد سینمایی فارابی فرستاده ایم و برای آغاز فیلمبرداری «قطار آن شب» منتظر کمک این بنیاد هستیم.

وی افزود: ما جلساتی با حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد دبیر سی امین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و علیرضا تابش مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی داشتیم که در طی این جلسه ها این افراد از فیلمنامه «قطار آن شب» استقبال کردند و گفتند این فیلمنامه را در شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان بررسی می کنند اما هنوز این اتفاق نیوفتاده است.

رشاد عنوان کرد: بازیگران بومی این «قطار آن شب» انتخاب شده اند و تاکنون حضور عواملی همچون طراح چهره پردازی: فرامرز بادرامپور، تدارکات: شاهرخ ارشادی، عکاس صحنه: بهروز صادقی، موسیقی: ناصر شکرایی، تدوین: حسن حسندوست، صداگذاری و میکس: حسین قاسمی و فیلمبردار: نادر معصومی قطعی شده است.

این تهیه کننده در پایان گفت: بخشی از سرمایه این فیلم توسط خودمان تامین شده و قرار است «قطار آن شب» را در شرکت سینمایی کارن فیلم بسازیم اما برای تامین شدن بخش دیگر سرمایه منتظر کمک بنیاد سینمایی فارابی هستیم.

کد خبر 3955103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha