۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

ارائه آموزش‌های بهداشتی به زندانیان استان بوشهر

ارائه آموزش‌های بهداشتی به زندانیان استان بوشهر

بوشهر - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های بهداشتی به زندانیان استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح شنبه در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: در بحث همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینه آموزش زندانیان استان بوشهر همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مدیران اداره زندان‌ها می‌توانند با معرفی رابطین آموزشی از بین زندانیانی که علاقمند به دریافت مطالب آموزشی هستند، در کلا س هایی که توسط اداره زندان‌ها تعیین می شوند در پیشگیری از بیماریها موثر باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ما پکیج‌های آموزشی که شامل مطالبی در خصوص کاهش رفتارهای پرخطر، بهداشت فردی و بیماری‌های واگیر باشد، تهیه و در اختیار رابطین آموزشی قرار می‌دهیم.

خواجه‌ئیان بیان کرد: استقرار تجهیزات آزمایشگاهی و تصویر برداری در بهداری‌های زندان مقرون به صرفه نیست و پیشنهاد می‌کنیم که نمونه‌های آزمایشگاهی از زندانیان گرفته شود و با به آزمایشگاه های طرف قرارداد ارسال شود که در این زمینه نیز بخش دولتی می تواند با اداره زندان همکاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه و بهبود وضعیبت بهداشتی در زندان‌های استان بوشهر اماده همکاری هستیم و خدمات متنوعی ارائه می‌شود.

نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیران اداره زندان‌های استان بوشهر پیرامون ارتقای سطح آگاهی زندانیان در زمینه بیماری‌های واگیر و پیگیری تفاهم‌نامه‌های آموزشی در اداره زندان  شهر برازجان برگزار شد.

کد خبر 4050450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha