۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۰۲

مدیرکل دامپزشکی بوشهر مطرح کرد؛

نظارت ویژه دامپزشکی بوشهر برای عرضه بهداشتی فرآورده‌های پروتئینی

نظارت ویژه دامپزشکی بوشهر برای عرضه بهداشتی فرآورده‌های پروتئینی

بوشهر - مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از نظارت ویژه برای عرضه بهداشتی فرآورده‌های پروتئینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بحرانی صبح سه‌شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به حساسیت تامین و تضمین سفره غذایی مردم و ارتقاء سطح عرضه بهداشتی فرآورده های پروتئینی در کنار قوانین و دستورالعمل‌های موجود سازمان دامپزشکی کشور نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر افزود: یکی از دستگاه‌هایی که تا کنون نیز تعامل کارسازی با مجموعه دامپزشکی داشته، نیروی انتظامی بوده که انتظار می رود این همکاری که راستای تامین سلامت جامعه حرکت می کند همچنان تداوم داشته باشد و بخصوص با کنترل مبادی ورودی استان شاهد کمترین مخاطره بهداشتی و شیوع بیماریها در سطح استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دامپزشکی را یکی از دستگاه‌های مهم اجرایی می دانیم که وظایف خطیر این مجموعه در تامین سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و تعامل ادارات مرتبط با دامپزشکی می تواند تکمیل کننده وظایف این مجموعه باشد.

سردار خلیل واعظی افزود: همکاری لازم نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و همچنین در سطح شهرها با گشت های نظارت بهداشتی دامپزشکی  را در دستور کار قرار داشته و داریم در این امر مهم آماده همکاری های هرچه بیشتر با مجموعه دامپزشکی در جهت تامین سلامت غذایی جامعه هستیم.

کد خبر 4273479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha