۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۴

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در ایلام

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه ایلام از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح های برخورد و توقیف موتورسیکلت سواران متخلف در سطح محور های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: هدف از برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف رعایت قوانین و مقررات و ایجاد نظم در راههای برون شهری و همچنین کاهش تصادفات ناشی از تخلفات موتورسیکلت سواران است.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس راه در محورهای برون شهری با حضور فعال با تخلفات عدم استفاده از کلاه ایمنی،مخدوش کردن پلاک،نداشتن گواهینامه و حرکات مارپیچ که موجب برهم زدن نظم راهها می شود برخورد قاطع و بدون اغماض داشته و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی نسبت به اعمال قانون و توقیف موتورسیکلت ها اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به منظور انضباط بخشی و تردد موتورسیکلت سواران، طرح ویژه برخورد با افراد متخلف در این بخش اجرایی می شود، تصریح کرد: این طرح به صورت دائم و در طول سال و با جدیت بیشتر در فصل تابستان اجرا خواهد شد.

رئیس‌ پلیس راه استان در پایان گفت: با توجه به شروع فصل گرما و افزایش استفاده از موتورسیکلت ها در این ایام،از راکبان این دسته از وسایل نقلیه درخواست می شود، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی،توجه به توصیه های پلیسی و استفاده از کلاه ایمنی،از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و انجام حرکات مخاطره آمیز پرهیز کرده تا شاهد حوادث دلخراش رانندگی در سطح جاده های استان نباشیم.

کد خبر 4317186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha