۶ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۵۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد

آغاز خاموشی‌های تابستانه در کرمانشاه/قطعی برق تا مرداد ادامه دارد

آغاز خاموشی‌های تابستانه در کرمانشاه/قطعی برق تا مرداد ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از آغاز خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده در استان خبر داد و گفت: این خاموش‌ها تا اواخر مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌مراد مرادی‌مجد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز خاموش‌های برنامه‌ریزی شده تابستانه در استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل مصرف بیش از تولید برق در استان از روز گذشته مجبور به اعمال قطعی و خاموشی برق در استان کرمانشاه شدیم.

وی با اشاره به خاموشی‌های برق رخ داده در روز گذشته افزود: سعی می‌کنیم خاموشی‌ها با پراکنشی مناسب در سطح استان انجام شود، قطعی برق در درون شهر یک ساعت و در خارج از شهر ۲ ساعت خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴۰ فیدر برق (وسایل قطع و وصل برق ) در استان کرمانشاه داریم، افزود: با توجه به اینکه برق قابل ذخیره شدن نیست هربار که مصرف برق بیش از تولید آن باشد خاموشی یکی از این فیدرها اعمال می‌شود.

مرادی‌مجد تصریح کرد: البته تمام تلاش ما این است که تا حد ممکن از تکرار خاموشی برنامه‌ریزی شده در یک منطقه جلوگیری کنیم، همچنین بیمارستان‌ها و مراکز حساس هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در آخر دوره قرار بگیرند و تلاش می‌کنیم تا به خاموشی برنخورند.

وی ایجاد تعادل بین تولید و مصرف برق را دلیل خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و  بیان داشت: احتمالا در مردادماه که اوج گرما را پیش رو داریم شاهد بیشترین قطعی برق در استان  به خاطر استفاده از وسایل سرمایشی خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از ادامه این خاموشی‌های تا اواخر مردادماه خبر داد و از مردم خواست تا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

مرادی‌مجد در حصوص مصرف برق در مناطق زلزله زده نیز گفت: برق‌رسانی به ۴۵ هزار چادر و کانکس در این مناطق باعث افزایش پنج درصدی مصرف برق در استان شده است و  این روند مصرف احتمالا موجب قطعی برق شود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که برق مناطق زلزله‌زده قطع نشود، البته مردم هم باید در مصرف برق صرفه‌جویی بیشتری داشته باشند و آنرا مدیریت کنند.

کد خبر 4332829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha