۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۵

فرماندار سلسله مطرح کرد:

رسانه‌ها مسائل اجتماعی را رصد کنند/ منافع جامعه و شهر اولویت باشد

رسانه‌ها مسائل اجتماعی را رصد کنند/ منافع جامعه و شهر اولویت باشد

الشتر- فرماندار سلسله گفت: خبرنگار وظیفه دارد مسائل مختلف اجتماعی را کنکاش کند و پیرامون مشکلاتی که از چشم مسئولین به دور و دغدغه مردم است، قلم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل فرمانداری سلسله و با حضور فرماندار سلسله، سرپرست شهرداری الشتر و رئیس شورای شهر الشتر و همچنین رئیس بخشداری فیروزآباد برگزار شد.

شریف خسروی فرماندار سلسله در این جلسه با اشاره به اینکه امروز به حرمت قلم و رسالت خبرنگار در خدمت خبرنگاران هستیم، اظهار داشت: خبرنگار وظیفه دارد مسائل مختلف اجتماعی را کنکاش کند و پیرامون مشکلاتی که از چشم مسئولین به دور است و دغدغه مردم است، قلم بزند.

وی با بیان اینکه جریان سازی خبری باید در چارچوب درستی صورت گیرد و در این رابطه به درجه ای رسیده باشیم که منافع جامعه و شهر را بر منافع جناحی اولویت بدهیم، تصریح کرد: رسانه ها نباید فضایی مخرب در جامعه ایجاد کنند؛  نشر دادن خبر کذب و شایعات خیانت به شهر و جامعه است.

فرماندار سلسله افزود: متاسفانه در فضای جامعه اعتماد ۱۰۰ درصدی وجود ندارد، لذا مسئولیت رسانه ها در انتشار اخبار صحیح و متقن دوچندان است.

کد خبر 4373788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha