۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۳۶

با حضور استاندار مرکزی صورت گرفت؛

بهره برداری از ۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان

بهره برداری از ۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان

فراهان- دو پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه افتتاح پروژه های دهه فجر، صبح پنجشنبه یک واحد تولیدی البسه در چارچوب حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در روستای غیاث آبادی شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در جریان این افتتاح اظهار داشت: یکی از سیاست های دولت ایجاد اشتغال پایدار روستایی و ایجاد توسعه در روستاها است.

وی افزود: استان مرکزی در این زمینه گام های موًثر برداشته تا ایجاد اشتغال پایدار در روستا موجب رونق اقتصادی روستاهای این استان شود که این مهم علاوه بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، باعث جذب جمعیت به سمت روستاها می شود و در کاهش نرخ بیکاری نیز اثرگذار است.

گفتنی است این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۲۰ مترمربع راه اندازی شده و برای راه اندازی آن دو میلیارد ریال هزینه شده که ۶۴۰ میلیون ریال‌ از محل تسهیلات اشتغال روستایی بوده است.

همچنین استاندار مرکزی در جریان حضور خود در شهرستان فراهان، ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان را در شهر فرمهین در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی و ملی افتتاح کرد که ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبار این پروژه، از محل منابع ملی تامین شده است.

گفتنی است حضور در گلزار شهدای روستای غیاث آباد و دیدار با خانواده شهید عین الله غیاث آبادی از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار به شهرستان فراهان بود.

کد خبر 4541836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha