۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۵۹

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با تولیت آستان قدس رضوی

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با تولیت آستان قدس رضوی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود همه مشکلات به برکت خون شهدا، هوشیاری و بصیرت مردم، هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عنایت الهی، فعالیت های پلیس با موفقیت و رو به رشد است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  سردار حسین اشتری عصرامروز به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خدمات ناجا، به بازدید از مرزهای شمال شرق کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است و نیروها از روحیه بالای ولایی و انقلابی برخوردار هستند.

وی در ادامه به کمبود زائر سراها با توجه به نسبت کارکنان اشاره و برافزایش تعداد زائر سراها در مشهد مقدس تاکید کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات، به برکت خون شهدا، هوشیاری و بصیرت مردم، هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عنایت الهی، فعالیت های پلیس با موفقیت و رو به رشد است.  

راه اندازی کمیسیون صیانت، یکی از اقدامات شایسته در ناجا

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: یکی از اقدامات شایسته در ناجا، راه اندازی کمیسیون صیانت است.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی عشق و ارادات خاصی به ولایت دارند و با تمام وجود در تلاش هستند ازعهده وظیفه و تعهدی که به ایشان دارند، برآیند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن قدردانی از مجاهدت های پلیس به ویژه مرزبانان غیور به پاس فداکاری و تلاش آنها در پاسداری و حراست از مرزها، گفت: حوادث تروریستی اخیر، در نقاط مرزی نشانه ضعف و زبونی دشمن خبیث است و اینکه آنها توانایی خدشه وارد کردن به امنیت کشور را ندارند و برهمین اساس دست به چنین اقدامات خبیثانه ای می زنند.

روحیه انقلابی در نیروی انتظامی مثال زدنی است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این دیدار تاکید کرد: یقین دارم، توطئه افکنی و تهدیدات دشمن ماندگاری ندارد.

وی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: شیرینی و شکوه و عظمت 22 بهمن به کام مردم نشست  و این موضوع دشمن را عصبانی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی در نیروی انتظامی مثال زدنی است و این امر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آیت الله رئیسی در خاتمه گفت: ان شاء الله خداوند، توفیق روز افزون عطا کند و توان شما مجاهدان فی سبیل الله را روز به روز افزایش دهد.

کد خبر 4542816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha