۱۶ اسفند ۱۳۸۵، ۱۸:۳۹

بر اساس مصوبه امروز مجلس:

مالیات نانوایی های صنعتی از نانوایی های سنتی بیشتر نمی شود

با تصویب نمایندگان در سال آینده ضرایب مالیاتی و نرخ آب ، برق ، گاز ، سوخت و سایر خدمات مورد نیاز واحدهای نان صنعتی بیشتر از واحدهای سنتی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر چهارشنبه خود در بررسی تبصره 15 لایحه بودجه سال 86 تصویب کرد ضرایب مالیاتی و نرخ آب و برق و گاز و سوخت و سایر خدمات مورد نیاز واحدهای نان صنعتی مزبور بیشتر از واحدهای سنتی نشود .

همچنین  بر اساس جزء سوم بند (الف) تبصره 15 بودجه مجلس تصویب کرد شهرداری ها در طرح های جامع و هادی شهرها موظفند نوعی کاربری جدید به نام کاربری نان خبازی تعریف نمایند. این نوع کاربری از پرداخت عوارض معاف خواهد بود.

مجلس همچنین بر اساس بند (ه) تبصره 16 در اجرای ماده 88قانون تنظیم بخش از مقررات مالی دولت سازمان تربیت بدنی را مجاز کرد نسبت به اجازه دادن مکان ها و فضاهای ورزشی با نرخ توافقی به فدراسیون ها و هیات های ورزشی اقدام و منابع حاصل از این محل را به حساب درآمد عمومی کشور واریز کند.

بر اساس بند (ز) تبصره 16 نیز به سازمان تربیت بدنی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اجازه داده شد بخشی ازسود و کارمزد بانکی و یا کمک بلاعوض به بخش غیردولتی برای ساخت مجموعه های ورزشی اختصاص دهد.

 

 

 

کد خبر 458434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha