۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم:

بخش ریگ توسعه می‌یابد/ پیگیری اسکله جزایر شمالی و جنوبی

بخش ریگ توسعه می‌یابد/ پیگیری اسکله جزایر شمالی و جنوبی

گناوه- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری اسکله جزیره شمالی و جنوبی، استقرار برخی از ادارات در بخش ریگ در راستای تسهیل امورات مردم در دستور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری ظهر یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: با همه مشکلات ١٠٠ هزار هکتار اراضی استان بوشهر علیه ملخ‌ها سم‌پاشی شد. دولت تدبیر و امید به استان بوشهر عنایت ویژه ای داشته و همه مسئولان استان و شهرستان عنایت ویژه ای به بخش ریگ داشته‌اند.

وی افزود: از بخشدار جدید بخش ریگ درخواست می‌شود که کارهایی را که در دوران تصدی بخشدار سابق نیمه تمام مانده است با جدیت پیگیری و دنبال کند تا به سرانجام برسد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی با دهیاران و شوراها در پیشبرد اهداف مورد نظر بسیار مؤثر است که این راهبرد ارتباط و تعامل می‌تواند باعث خدمات به مردم شود و مد نظر بخشدار جدید باشد.

خدری بیان کرد: پیگیری اسکله جزیره شمالی و جنوبی، استقرار برخی از ادارات در بخش ریگ در راستای تسهیل امورات مردم و جاده گناوه – بندر ریگ در دستور کار قرار دارد و پیگیری‌هایی نیز شده است.

شیخ حمزه کردی امام جمعه اهل سنت روستای جزیره شمالی بخش ریگ گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر باشکوه انقلاب اسلامی، اهل تسنن این منطقه خود را از ملت جدا نمی‌دانند و در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته‌اند.

وی افزود: مسلمانان اهل سنت این منطقه همگام با برادران و خواهران شیعه در این بخش همه با هم متحد و یکدل از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام محافظت و پاسداری می‌کنند.

در این نشست از زحمات مسعود شیرافکن بخشدار سابق تقدیر و محمدحسین بازویی به عنوان بخشدار جدید بخش ریگ معرفی شد.

کد خبر 4641954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha