۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۳۱

فرماندار گناوه:

زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان گناوه توسعه می‌یابد

زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان گناوه توسعه می‌یابد

گناوه - فرماندار گناوه از توسعه زیرساخت‌های ورزشی خبر داد و گفت: ورزش یکی از راه‌های معرفی کردن کشور و صدور انقلاب در جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر چهارشنبه در دیدار با ورزشکاران و مدال آوران عضو تیم کم بینایان و نابینایان کشورمان از شهرستان گناوه در مسابقات بین المللی لهستان اظهار داشت: ورزش یکی از راه‌های معرفی کردن کشور و صدور انقلاب در جهان است و وجود همه شما ورزشکاران و قهرمانان که برای اعتلای نام کشورمان و سربلندی ملت ایران در میادین مختلف افتخارآفرینی می‌کنید مایه افتخار و سربلندی است.

وی افزود: ورزشکاران شهرستان گناوه در رشته‌های مختلف در میادین کشوری و جهانی دارای عناوین و افتخارات زیاد و زبانزد عام و خاص هستند که در بخش ورزش معلولین و جانبازان نیز به همت همه ورزشکاران و مربیان و دست اندر کاران شاهد افتخارآفرینی‌ها و موفقیت‌های چشمگیری هستیم.

فرماندار گناوه یادآور شد: ما در جریان مشکلات و کمبودهای موجود برای ورزش‌های شما هستیم وبا توجه به مشکلات در زمینه فضا برای تمرین، اعتبار به پیست تارتان گناوه اختصاص یافته که امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان شاهد کاهش مشکلات و رفع دغدغه شما باشیم.

وی گفت: ورزشکاران شهرستان گناوه در صحنه‌های ورزشی جهانی پرچم کشورمان را با افتخار به اهتزاز در می‌آورند که مایه مباهات است.

پاک نژاد بیان کرد: حضور بانوان در کاروان‌های ورزشی بخصوص کاروان پارالمپیکی باعث افتخار و سربلندی کشور است و اهتزاز پرچم کشورمان به دست شما در صحنه‌های جهانی نشان دهنده علاقه و غیرت شما به میهن است.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران معلول و جانباز در میادین جهانی و کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشور باعث خرسندی و افتخار است و شما به عنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات حضور یافتید که این افتخارات کسب شده باعث افتخار برای همه ملت ایران است.

‌ در رقابت‌های جهانی دوومیدانی کم بینایان و نابینایان در بید گوشج لهستان عذرا مهدوی کیا از گناوه در ماده ۴۰۰ متر مدال برنز و در ماده پرتاب نیزه کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۳۵ متر و ۴ سانتی متر نشان طلا، امیر خسروانی از گناوه در ماده پرش طول کلاس T۱۲ با کسب رکورد ۷ متر و ۹ سانتیمتر و در ماده دو ۱۰۰ متر، با رکورد ۱۱.۴۱ ثانیه به ترتیب مدال‌های طلا و نقره، علی شمشیری از بوشهر در پرتاب دیسک با کسب رکورد ۴۳/۲۲ متر به نشان طلا و در ماده پرتاب وزنه کلاس T۱۲ با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۴۳ سانتیمتر نشان برنز، سید حبیب حسینی از گناوه در دو ۲۰۰ متر با زمان ۲۳/۹۴ ثانیه به نشان نقره و ناصر حسن پور در همین ماده با زمان ۲۴/۵۶ ثانیه به نشان برنز و سجاد نیک پرست نیز در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۵۶/۸۳ متر برنز کسب کردند.

این رقابت‌ها که از ۲۴ تیرماه آغاز شده بود و ۱۲ ورزشکار، مربی و سرپرست از استان بوشهر به نمایندگی از کشورمان حضور داشتند که بیشتر آنها از شهرستان گناوه بودند.

کد خبر 4675830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha