۶ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۴

مسئول کمیته و اسکان ستاد اربعین استان تهران:

مواکب استان تهران در سال جاری ۳۴ درصد رشد داشته است

مواکب استان تهران در سال جاری ۳۴ درصد رشد داشته است

ری- مسئول کمیته و اسکان ستاد اربعین استان تهران گفت:مواکب استان تهران در سال جاری ۳۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی عصر شنبه در همایش موکب داران استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپ، استاندار تهران در محل سالن شیخ صدوق حم عبدالعظیم حسنی برگزار شد طی سخنانی با اشاره به خدمت ۳۰۰ موکب استان تهران در اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: در سال جاری ۳۴ درصد موکب‌ها رشد داشته‌اند و برای بیش از ۳۰۰ موکب پروانه صادر شده است.

وی سپس با بیان اینکه در سال گذشته در هر وعده ۷۰۰ هزار پرس غذا برای زائران پخت می‌شد افزود: پیش‌بینی می‌شود برای امسال بیش از ۹۰۰ هزار زائر در هر وعده توسط موکب‌های اطعام و ۴۵۰ هزار نفر اسکان داده شود.

مسئول کمیته و اسکان ستاد اربعین استان تهران با اشاره به مواکب درمانی نیز بیان داشت: مواکب زیادی هم در نجف و کربلا و بین راه اقدامات درمانی خوبی ارائه می دادند حتی دیالیز هم صورت در صحن حضرت زهرا(س) و خدمات سرپایی تا بستری نیز توسط مواکب درمانی انجام شده است همچنین خدماتی همچون کفاشی و ارایشگاه و امانتداری ها و تعمیرات ویلچر نیز توسط موکب داران صورت گرفته بود.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۲۰ موکب از مواکب استان تهران ساماندهی شده بودند گفت: این عزیزان علی رقم مشکلات عدیده در سال گذشته راجع به خروج از مرز خدمات خوبی ارائه دادند و ۳۸۰ هزار نفر توسط مواکب استان تهران اسکان داده می شدند.

کد خبر 4731323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha