۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۹:۱۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

اطلاعات ۹۴ درصد مشترکان برای حذف قبض کاغذی ثبت شده است

اطلاعات ۹۴ درصد مشترکان برای حذف قبض کاغذی ثبت شده است

سنندج - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: اطلاعات ۹۴ درصد مشترکان به منظور حذف قبض کاغذی برق در سامانه ارسال صورتحساب های مصرفی به صورت پیامکی ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، هیوا لهونیان اظهار داشت: از مجموع ۵۹۳ هزار و ۹۲۶ مشترک برق در کردستان که دارای شماره اشتراک مجزا هستند، تاکنون ۵۵۷ هزار و ۲۴۲ نفر شماره همراه خود را برای حذف قبض کاغذی برق ثبت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر اطلاعات تماس ۹۴ درصد مشترکین شرکت جمع آوری شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور عملیات تکمیل شش درصد باقیمانده و راستی آزمایی اطلاعات جمع آوری شده تکمیل و نهایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در ارتباط با مزایای این طرح بیان کرد: بی شک این کار سبب کاهش مراجعات حضوری، افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت ارائه خدمات و تسریع در ارائه آن ها، ارتباط مستقیم مشترکین با شرکت توزیع برق استان و حذف نگرانی های ناشی از دریافت و نگهداری صورتحساب های مصرفی و حفظ محیط زیست شده است.

لهونیان ادامه داد: با اجرای این طرح سالانه بالغ بر یک میلیارد تومان در هزینه های شرکت توزیع برق استان صرفه جویی می شود.

وی یادآور شد: با الکترونیکی شدن صورتحساب های مشترکان برق از هزینه های زائد و هنگفت ناشی از صدور و توزیع قبض جلوگیری و هزینه های حاصل از صرفه جویی ها در سر فصل بهسازی شبکه های توزیع برق سرمایه گذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در این شرکت همواره سیستمی شدن و الکترونیکی کردن فعالیت ها با تلاش مضاعفی به اجرا در آمده و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی و غیرحضوری از طریق همراه بانک، اینترنت بانک، دستگاه های خودپرداز ای تی ام، دستگاه های کارتخوان pos و تلفن بانک انجام می گیرد.

گفتنی است در همین راستا برای ادارات و دستگاه های اجرایی تمهیداتی از قبیل ایجاد کاربری و دسترسی به سایت شرکت و ایجاد اندیشیده شده است.

کد خبر 4743762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha