۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

برپایی نمایشگاه عکس شهدای لرستان در موکب حضرت جوادالائمه خرم‌آباد

برپایی نمایشگاه عکس شهدای لرستان در موکب حضرت جوادالائمه خرم‌آباد

خرم‌آباد- مسئول موکب حضرت جوادالائمه شهرستان خرم‌آباد از برپایی نمایشگاه عکس شهدای استان لرستان در این موکب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا داوری صبح جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این موکب از دهم صفر در شهر مقدس کربلا با حضور بیش از ۳۰ خادم برادر و خواهر خدمات دهی خود را به زائران حضر سیدالشهدا در اربعین حسینی(ع) شروع کرده است.

وی، گفت: ما در این موکب تاکنون خادم بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائران عزیز سیدالشهدا در این ایام بودیم و بنا است تا دو روز بعد از اربعین نیز در این موکب خدمتگذار زائرین اربعین حسینی باشیم.

مسئول موکب حضرت جوادالائمه شهرستان خرم‌آباد، تصریح کرد: روزانه سه وعده غذا به تعداد ۶۰۰ نفر در هر وعده بین زائران عزیز تقسیم می کنیم،  همچنین مقداری از تغذیه ها را هم در شارع العباس و خیابان اصلی که مسیر راهپیمایی است بین زائران توزیع می کنیم.

داوری با بیان اینکه در کنار بحث اسکان و پذیرایی ما در راستای تعمیق معنویت و ترویج معارف اسلامی برنامه های فرهنگی زیادی را تعریف کردیم که بحث اقامه نماز جماعت در سه وعده و نیز برگزاری هیئت و مراسمات ادعیه، برپایی نمایشگاه عکس شهدای بزرگوار استان لرستان از جمله این برنامه ها است، افزود: در واحد خواهران این موکب یک مهدکودک فراهم کردیم تا کمکی به زائران خواهر باشد.

کد خبر 4749945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha