۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶

عضو شورای عالی کار در گفتگو با مهر:

جلسه دستمزد شورای عالی کار لغو شد/ احتمال برگزاری در هفته آینده

جلسه دستمزد شورای عالی کار لغو شد/ احتمال برگزاری در هفته آینده

نماینده کارگری شورای عالی کار گفت: برای ما دعوت‌نامه‌ای در مورد برگزاری جلسه شورای عالی کار در روز سه‌شنبه (فردا) ارسال شده بود که ظاهرا لغو و به هفته بعد موکول شده است.

علی خدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد برگزاری جلسه شورای عالی کار در مورد دستمزد، اظهار داشت: آنطور که به ما اطلاع داده‌اند هفته آینده این جلسه برگزار می‌شود.

نماینده کارگری شورای عالی کار افزود: تاریخ دقیق مشخص نیست. یک دعوت‌نامه‌ای برای فردا روز سه شنبه دریافت کرده بودیم که ظاهراً بر اساس شنیده‌ها جلسه فردا کنسل است.

وی ادامه داد: اینکه انتظار داشته باشیم در جلسه هفته بعد میزان دستمزد سال ۹۹ تعیین شود بستگی به مواضع طرفین دارد. اگر قرار باشد قانون را اجرا کنیم باید تعیین شود اما اگر بحث چانه‌زنی پیش آید باید ببینیم نتیجه جلسه چه می‌شود.

خدایی گفت: نتیجه جلسه قابل پیش‌بینی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که تعیین دستمزد به سال آینده موکول شود، اظهار داشت: امیدواریم این اتفاق نیفتد. نظر ما این است قبل از شروع سال جدید، حداقل دستمزد سال آینده تعیین شود.

کد خبر 4873656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر لشنی زند IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
      0 0
      با سلام این هر سال کمیته دستمزد کارگر و مستمری بگیر است شما دوازده ماه فرصت داشتیم کار مثبتی انجام ندادیم یعنی نمی خواستین انجام بدین همه دیگه متوجه شدن تو را بخدا بس کنید.
    • کیاسری IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      0 0
      فکر نمی کنید دیگه این جلسات برای ما کارگرها بی معنی شده، پس خواهش می کنم مثل تعیین سر مربی تیم ملی هر وقت نتیجه مشخص شد بیاین و به ما کارگرهای خسرت دنیا والاخره اعلام فرمایید.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
      0 0
      سلام جواب قانونگذاران همان حرفه ای زشت ونارواست چونکه قانون خوبی مصوب نمیکنند
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      0 0
      به علی خدایی نماینده محترم کارگران هشدار میدهیم اگر به خواسته های غیر منطقی و تبعیض گونه تن بدهد٬ به جامعه زحمتکش کارگری خیانت کرده و دود تبعات این خیانت به چشم خودش خواهد رفت.