۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷

رئیس سازمان جوانان هلال احمر مطرح کرد

لزوم برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت هلال‌احمر هماهنگ بامسائل روز

لزوم برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت هلال‌احمر هماهنگ بامسائل روز

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به شیوع کرونا، لازم است برنامه‌های اوقات فراغت هلال احمر هماهنگ با مسائل و شرایط روز باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد گل‌فشان امروز در جلسه افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های اوقات فراغت با سال‌های دیگر متفاوت است و باید متناسب با مسائل روز و امکانات موجود باشد.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت از ویژگی‌های برنامه‌های جمعیت هلال احمر است، اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طول سال برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دارد و فقط مختص به تابستان نیست.

گل‌فشان با اشاره به اینکه همین امر باعث ارتباط جدی‌تر جوانان با جمعیت هلال احمر شد، اضافه کرد: استقبال خوب از برنامه‌های اوقات فراغت از مهمترین شاخص‌های اعتماد مردم به این مجموعه است.

وی به توانمندی‌های جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: امسال باید با استفاده بهینه از فضای مجازی، زمینه مناسبی برای آموزش جوانان در این حوزه‌ها و با توجه به مناسبت‌ها و مسائل مختلف روز مانند ازدواج فراهم کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه اصفهان از استان‌های فعال و دارای ظرفیت‌های بسیار فرهنگی و هنری است، گفت: انتظار ما از استان اصفهان این است که در فضای مجازی با فعالیت بیشتر، این توانایی‌ها به کار گرفته شود.

کد خبر 4968241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha