۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴

با افزایش ماهانه عناوین گیم‌ها

بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

بازی‌های رایگان کامپیوتری به سرویس آمازون اضافه شد

آمازون با بازی‌های رایگان و محتوای اختصاصی سرویس «پرایم» راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آمازون سرویسی جدید به نام «پرایم گیمینگ» راه‌اندازی کرده که هر ماه محتوا و بازی‌های اختصاصی رایگان به مشترکان خود ارایه می‌کند و از مزایای توییچ پرایم بهره می‌برد.

اعضای سرویس پرایم دسترسی رایگان به بازی‌های کامپیوتر شخصی و همچنین محتوای اختصاصی داخل بازی برای عناوینی از جمله «جی‌تی‌ای آنلاین»، «رد دد ریدمپشن»، «ایپکس لجندز» و «لیگ آف لجندز» خواهند داشت. آن‌ها همچنین می‌توانند به بازی‌هایی برای موبایل، پی‌سی و کنسول‌ها دسترسی پیدا کنند.

رایت گیمز، راک‌استار گیمز و روبلاکس کور از جمله ناشرانی هستند که با آمازون توافق کرده‌اند تا اعضای پرایم بتوانند به اسکین‌های اختصاصی در بازی‌هایی از جمله «ایپکس لجندز»، سلاح‌های خاص در «دستینی ۲» و آیتم‌های جدید در «روبلاکس» دسترسی داشته باشند.

بیش از ۲۰ بازی در میان محتوای ارایه شده این ماه هستند. محتوای رایگان به صورت دائم تجدید و اضافه می‌شود. علاوه بر این، اعضای پرایم گیمینگ می‌توانند به یک اشتراک ماهانه کانالی در توییچ دسترسی پیدا کنند.

لری پلاتنیک مدیر کل پرایم گیمینگ گفت: «اعضای آمازون پرایم از همین حالا بهترین محتوای تلویزیونی، سینمایی و موسیقی را دریافت می‌کنند و حالا ما می‌خواهیم پیشنهادهای سرگرمی خود را گسترش دهیم تا شامل بهترین‌های گیمینگ هم بشود.»

او اضافه کرد: «ما به مشتریان محتوای جدیدی می‌دهیم که باعث می‌شود بازی کردن بازی‌های محبوب‌شان در تمام پلتفرم‌ها حتی بهتر بشود. بنابراین مهم نیست که چه نوع بازی دوست دارید و کجا آن بازی را انجام می‌دهید، آن بازی با پرایم گیمینگ حتی بهتر خواهد شد.»

در حال حاضر ۲۰۰ کشور و حوزه به عضویت پرایم و اشتراک‌های پرایم ویدیو دسترسی دارند.

کد خبر 4995767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha