۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نحوه اعتراض به پیامک کشف حجاب در خودرو

نحوه اعتراض به پیامک کشف حجاب در خودرو

رئیس پلیس پایتخت از راه حلی برای افرادی که به پیامک کشف حجاب طرح ناظر اعتراض دارند خبر داد و گفت: کشف حجاب در خودرو را ماموران ما ثبت می کنند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از مردم ادعا می‌کنند برای آنها پیامک طرح ناظر آمده اما خودروی آنها در محوری که در آن پیامک گفته شده و یا در جایی که به آنها اعلام شده، نبودند. این افراد باید چه کنند؟ اظهار داشت: افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال می‌شود باید به مراکز پلیس مراجعه کنند، حال امکان دارد برخی افراد اعتراض داشته باشند و بگویند این پیامک به اشتباه برای ما ارسال شده است که در این صورت آنها باید به پلیس امنیت اخلاقی و یا کلانتری‌ها مراجعه کنند و فرم اعتراض را پر کنند.

وی افزود: در مراکز پلیس وقتی که مراجعه کننده به این پیامک اعتراض داشته باشند بلافاصله یک فرم دریافت می‌کند و مراجعه کننده دلیل اعتراض خود را بر فرم می‌نویسد.

رحیمی گفت: ما اگر مدرکی مبنی بر صحت پیامک در سامانه خودمان پیدا کنیم به آن فرد ارائه می‌دهیم در غیر این صورت مصداق ما ادعای فرد است و برای او رفع سوءسابقه ثبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود یا مأموران؟ گفت: این تخلفات به صورت دستی توسط مأمورین ما ثبت می‌شوند و دوربین‌ها تخلفات منجر به پیامک طرح ناظر را رصد نمی‌کنند.
 

کد خبر 5042436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
      25 0
      سلام و خسته نباشید. من ۳ ماهی است شکایت کردم چون ماشین در زمان گزارش چند ساعتی بود که پارک بود و یکساعت بعد از ساعت گزارش از پارک درآوردم. ولی جوابی هنوز نگرفتم. چقدر زمان می‌برد؟
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      15 4
      با سلام پیامک کشف حجاب از سوی نیروی انتظامی برای من ارسال شده که البته به اصل موضوع اعتراض هست ولی بگذریم پس از مراجعه (فرصت 10 روزه جهت مراجعه) به مرکز امنیت اخلاقی که صرفا دو جارو در تهران در نظر گرفتن در ساعت 7 و 45 دقیقه صبح نفر 221 بودم!! و در سالنی حضور داشتم که بیش از 150 نفر حضور داشتن. حال
    • پروفسور علی اکبر صبوری IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      37 6
      بنده استاد ممتاز دانشگاه تهران و از محققان مشهور جهانی هستم و دهم اسفند یکسره در جلسات مختلف دانشگاه تهران بوده و اتومبیل من در پارکینگ منزل پارک بوده است. الان اس ام اسی مبنی بر بی اخلاقی در درون ماشین خود دریافت کردم که دروغ و تهمت بزرگی است. وقت بنده گرانبهاتر از این است که به پلیس مراجعه کنم.
    • حبیب رهنما IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      33 5
      بله البته که بایدم اینطور باشه چون همکاران شما امار تصادفات یا فوت در اثر تصادفات یا امار سرقت و نا امنی اجتماعی را بشدت پایین اورده اند پس چرا بیکار بمانند اضافه کار باید بکنن . حال وقت آن نیست که دور کلاه خود یراق بچینیم حال وقت آن است که کلاه خود را محکم بگیریم باد نبرد.
    • عباسقلی تایب IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      4 3
      ای وای
    • مهدی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      14 1
      اول اینکه باعث تاسف است چنین پیامک ها دوم اینکه برای من پیام آمده تذکر و بعد از تذکر یک ربع بعد که ماشین در پارکینگ بوده مجدد پیام آمده به خاطر تکرار مراجعه کنید به پلیس واقعا مسخره است
    • م.ث IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      11 0
      سلام چطورممکنه این پیامکهای حاوی کشف حجاب بیادادم بخودشم شک میکنه مطمءنیداین پلیسهادستی می زننددرسته؟باعث تاسفه
    • علی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      8 1
      برای منم دقیقا مثل آقا مهدی تو فاصله سه ساعت دو تا پیامک کشف حجاب اومد، در حالی که خودم سرکار بودم و ماشین تو پارکینگ، یکبار مراجعه کردم برای اعتراض پاسخی ندادن، بعد از ده روز پیامک توقیف خودرو اومد و مجدد رفتم و فرم رفع توقیف تکمیل کردم، متاسفانه کسی به اعتراض پاسخ گو نبود، مثل یک مجرم برخورد میکنن
    • امیر IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      26 1
      با سلام رئیس پلیس محترم با گفتن جمله : تخلف از طریق مامورین ثبت میشود، نه دوربین، کاملاً هر گونه احقاق حقی رو از مردم سلب کردن! وقتی کسی اعتراض داره، سند و مدرک تخلف کجاست و چطور باید ثابت کرد اشتباهی صورت گرفته!!! 3 بار به ناحق برای من پیامک کشف حجاب به اشتباه اومده!!! چه وضعیه واقعا؟!!
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      12 5
      آقایان همه چیز دان ثبت دستی غیر منطقی وخارج از اصول حقوق شهروندی است!!!!!!!!!!
    • میلاد GB ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      4 0
      من الان ۴ساله ۸۰میلیون دراینترنت درراه سکه هک شدم وحسابم خالیخالی کردن بانک ملی وج راگذاشته بودم ولی هنوزهیچ خبری نشده خواهشن کمک کنیدچه کنم
    • کامبیز پوردشت IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      11 4
      سلام و خسته نباشید بنده راننده اسنپ و تپسی هستم و برایم تا به حال 3 بار پیامک امده و بار اول اخطار و بار دوم با این که گفتم در داخل ماشین من بی حجابی نبود و من دائماً به مسافر اعلام میکنم و چندین بار توسط مسافر ناسزا شنیده ام و حتی به اسنپ زنگ زدم گفتم همچنین اتاقی افتاده
    • سجاد IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      7 4
      سلام برای بنده هم پیامکی مبنی بر کشف حجاب در تاریخ و ساعتی اعلام شده است که اصلا در آن محل حضور نداشتم که هیچ ، ماشین بنده به مدت 4 روز در پارکینگ منزل بوده است و جای سوال هست که چرا سامانه ای برای بررسی و رفع مشکل این موضوع وجود ندارد و باید 1 روز وقت بزارم برای اثبات عدم حضور بنده در آن محل !!!
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      13 8
      گشت ارشاد با موفقیت جمع شد حالا نوبت پیامک خودرویی رسیده!
    • سودابه صبور DE ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      1 3
      سلام، من یه خانم ۴۷ ساله هستم و کاملا کچل، مثل سربازان وظیفه، هرگز بدون شال و روسری بیرون نرفتم چون خودم مخالف بی حجابی هستم و همه هم میدونن، برای من پیام بی حجابی میاد
    • مریم طریقی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      8 0
      سلام در مورد اعتراض به پیام ارسالی مشکل وجود دارد و از طریق لینگ اعتراض ثبت نمی شود 468
    • مختاریان IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 4
      با سلام و احترام - بنده یک خانم شاغل و محجبه و چادری هستم و اصلا" در این ساعت و این لحظه در آن محل نبودم و سر کارم حضور داشتم . در همان لحظه از خودم و ساعتی که در محل کارم حضور داشتم به عنوان سند و مدرک عکس گرفتم . از پارکینگ محل کارم و تمام دوربین های محل کارم این موضوع مشهود است که سر کارم بودم .
    • حسن اسفندیار IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      10 2
      در تاریخی که جریمه شدم اصلا اون منطقه نبودم روستا بورم
    • ا-ا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      6 1
      اخه مگه ادم با مقنعه هم کشف حجاب میکنه؟ من با مقنعه به سرکار میرفتم برادران پلیس برای من کشف حجاب زدن
    • عبدالرضا امینی نزاد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      11 0
      والا من و خانم در ماشین بودیم هر دو مسن هستیم و خانم من همیشه حجاب داره
    • ستاره IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      4 0
      جای تاسف من اصلا اونجا نبودم پیامک اومده حالا باید چیکار کنم
    • عطارد تکلو IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      4 0
      من به هیچ وجه در ساعت اعلام شده پیام حجاب در اون محل نبودم تا 2 سرکارم77
    • رضا IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      4 0
      سلام واقعاً بايد تاسف خورد كه اولاً به اشتباه پيامك ميفرستن بعد هم پاسخگو نيستن و در اخر كه كشورهاي ديگه هر روز پيشرفته تر ميشوند و ما در گير مساىل سطحي و اين چنيني هستيم .
    • آسیه نجاتی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 1
      سلام وقتتون بخیر پیام نقض قوانین و مقررات کشور کشف حجاب برام اومده به پلاک ماشین که بنامم هست ولی ۲ روز ماشین فروختم
    • ابراهیم پلنگ اسفندیاری IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      1 0
      با سلام وخسته نباشید دخترم خانمم رو تا بیمارستان قائم علی اباد کتول برده که به گفته خانمم که در ماشین بودند حجابشان کامل بوده و موردی از بی حجابی نبوده لذا خواهشمندم که رسیدگی نمایید
    • شکرالله خسروی نژاد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      3 0
      سلام و خدا قوت ، روز گذشته ساعت 19:29پیامی مبنی بر نقض قوانین و مقررات کشور(کشف حجاب) بر روی گوشی به آدرس شهر کنگان ، خیابان وحدت دریافت نمودم و خیلی از این پیام شگفت زده شدم. در آن لحظه فقط خانم بنده تو خودرو در کنارم نشسته بود که حجاب و پوشش خود را هم رعایت نموده بود.به این پیام کاملا معترضم.
    • رمضان فتاحی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      1 0
      سلام. من دیروز یه خانمیی سوار ماشین شد، خودشم کتوجه موضوع نشد و روسری از سرش افتاد و من همون لحظه بهشون تذکر دادم ولی فورا پیامک اومد نمی دونم از جا دوربین دید و متوجه شد واسه همه خانوما این مشکلات پیش می یاد و ناخواسته روسری از سرشون می افته حتی اونایی که موافق حجاب هستند.
    • محمد AE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      3 0
      زن من 72ساله است .دیابت داره در حالت افت قند هیچ اراده ای از خود نداره .این چه کاریه که پیامک میدین رعایت هنجاری و حجاب کنیم.میدانید افت قندیعنی چه؟
      • ژیلا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
        2 0
        باعث تاسفه من در ساعتی که پیامک کشف حجاب اومده در محل کارم بودم خوشبختانه مستنداتش هم هست چون ساعت ورود وخروج مون توسط بصورت الکترونیکی ثبت میشه بنظرم اینطوری جو بی اعتمادی به پلیس زیاد میشه با اینکه ایقدر زحمت میکشن
    • سید احمد حسینی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      1 0
      سلام ما با خانواد بودیم و هیچ گونه بی حجابی نداشت بودیم علت پیام کشف بی حجابی را نمیدانم چیست
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      3 1
      جناب سردار جامعه با برخی پیامک بی خاصیت و تهدید اصلاح نمی شود و با آمار بازی نکنید دین اسلام در مورد مشکلات فرهنگی با رفتار و اخلاق درست میشود نه تهدید
    • حسام الدین مطلق IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      2 0
      با سلام و احترام.بنده در روز و ساعتی که جریمه کشف حجاب شدم ساعتی بود که در مسیر دفتر مرکزی به انباربودم و غیر از خودم شخص دیگری در خودرو حضور نداشته.اگر مامور محترم راهنمایی این جریمه رو ثبت کرده کجا بوده که بنده رو دونفر دیده اگر هم دوربین بوده که جالبتر.لطفا راهنمایی کنید چطوری رفع سابقه کنم.تشکر.
    • حسین عصمت پرست دیلمقانی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      2 0
      اصلا کشف حجاب صورت نگرفته. تهمت ودروغ است. در خانواده بنده ازاین خبرا نیست ونخواهد بود.
    • دکتر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      سلام وقت بخیر، امروز ساعت 10 صبح پیامکی برای من مبنی بر کشف حجاب اومده. دو مورد هست که باید ذکر کنم مورد اول اینکه ساعت 6 صبح در اتوبان همت کشف حجاب اعلام شده که بنده در منزل خواب بودم و ماشین در پارکینگ بوده مورد دوم اینکه من به شخصه حجاب دارم و دریافت همچین پیامکی برای من تعجب آور هست.
    • علیرضا ارفع DE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      برای بنده پیام کشف حجاب اومده در اون ساعت ماشین داخل پارکینگ ساختمان بوده فیلم دوربین‌های پارکینگ موجوده
    • احمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      سلام خسته نباشید در ساعتی که پیامک حجاب واسه من اومده سه نفر آقا سوار ماشین من بودن که یکی از آقایون موهاش بلند بود در اون ساعت هوای هم تاریک بوده گویا با یه حانم بی حجاب اشتباهی گرفته شده از این به بعد از سوار کردن آقایون موبلند خود داری خواهم کرد
    • رویا مرتضوی GB ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      2 0
      امروز برای من پیامک کشف حجاب امده در صورتیکه من بعنوان راننده شال به سر داشتم ولی پسر من که کنار من نشسته بود دارای موی بلند و ریش بوده ،چه باید کرد؟
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      سلام و خسته نباشید نمیدونم پوشش مقنعه بی حجابی محسوب میشه که واسه بنده پیامک بی حجابی میاد اخه انصافتون کجا رفته به هر کی رسده پیامک بی حجابی ارسال شده
    • ناهید US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      سلام خسته نباشید .من پوشش اداری داشتم امروز برام پیامک بیحجابی اومده میشه لطفا پیگیری کنید
    • ودود IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      0 0
      باسلام پیامک کشف حجاب ازطرف نیروی انتظامی برای بنده ارسال شده بنده به این موضوع اعتراض دارم مانم بالاست ومریض هم هستم
    • سید مهدی طاهری IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      0 0
      ناخواسته بوده
    • رضا سلیمانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 0
      در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ شنبه که شب شهادت حضرت فاطمه زهرا)ع( بود و از صبح و از ماه‌ها قبل دستمان به جریان بیماری و سرطان پدرم بند شده بود ،پس از عمل در بیمارستان خورشيد اصفهان و ترخیص پدر در بعدازظهر به سمت منزل واقع در خ فروغی و کاوه اصفهان حرکت کردیم و به خاطر شرایط پدرم ایشان با پالتو و سوند ادرار در
    • سیداسدالله زنوزی امامیه IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 1
      بسم تعالی .با سلام و خسته نباشید بر یکایک پاسداران حافظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.خانواده اینجانب همراه کودک سه ساله که بیمار بود و میخواستند به درمانگاه ببرند و بچه بی تابی میکرد ومادرش حواسش به بچه بود روسری از سرش افتاده و الا عمدا قصدی نداشته.با تشکر
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      سلام وعرض ادب جناب ریاست محترم اینجانب کارمندمی باشم هنگام برگشت ب منزل ب دلیل بدبودن مسیر یکی ازهمشهری هایمان راسوارکردم همان موقع این پیامک برای بنده ارسال گردیدخواهشمندم درمورداین پیامک تجدیدنظربفرماید.
    • محمد مرادی AE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      سرنشین جلو مسافر بودند روسری سرشان نبود
    • محمد AE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      سرنشین جلو مسافر بودند که روسری سرشان نبود ببخشید متشکر۱
    • 09123052873 IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      سلام متاسفانه شالم سر خورده بود
    • مژگان قنبري IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      سلام من هميشه سعي كردم يه حجاب راحت اما متناسب با شرع و عرف داشته باشم منتها يه سري روي دشمني اين پيامكها را ميفرستن شما نبايد تا مطمثن نشديد پيامك بفرستيد
    • یاسر IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      0 0
      ماشین جز خودم ک راننده بودم هیچ کس تو ماشین نبود چرا کشف حجاب زدید و سایت شکایتتونم فقط خطا میده
    • علی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      0 0
      سایت گذاشتید ارور می دهد بی احترامی به شعور مردم
    • وحید IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      0 0
      جالبه . همه نظرات رو که میخونی متوجه میشی که تقریبا همه پیامک ها بی مورده وفقط قصد ذکر آمار وارقام رو دارند.درساعتی که برای ماشین ماپیامک زدن ماشین داخل پارکینگ بوده حالا نه سایت درستی برای اعتراض هست ونه کسی که جواب درست رو بدونه
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      0 0
      با سلام راننده هستم ساعت شب در تاریکی پیام کشف حجاب اومده برام سوالی دارم و البته اعتراض راننده مسافر کش در حین رانندگی و تاریکی در خیابان شلوغ باید توجهش به جلو و رانندگی باشه یا مرتب آیینه رو زوم کنه روی مسافر صندلی عقب و مرتب ناموس مردم رو کنترل کنه؟
    • محمدرضا طهماسب زاده IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      من خودم موهام بلنده و به جز خودم تو اون ساعتی که پیامک‌زدن کس دیگه ای تو‌ ماشین نبود داشتم از سرکار میرفتم خونه موهام رو باز کرده بودم ساعت یک نصف شب برای من زدن ۳ بار متوالی نقض کردی حجاب رو من تصمیم گرفتم ازین به بعد چادر سر کنم پشت فرمون والا بخدا اگر زورشون میرسید میگفتن مردا هم چادر سر کنن اینا
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      کشف حجاب
    • رحیمی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      0 0
      آقاپیامک کشف حجاب اومده که درخراسان اتفاق افتاده، من دراستان مازندران هستم در اون لحظه ماشین اونجانبوده چرا الکی میگن مامورثبت کرده آخه چطوری میشه ماموربه اشتباه این کاروانجام بده. مگه از روی . . . . نکنین آقا نکنین مردم به اندازه کافی مشکلات دارن بیخود دردسر درست نکنین. خانواده من محجبه هستن
    • حسن گوهری IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      باسلام احتراما اینجانب حسن گوهری بازنشسته فراجا ومالک خودرو پراید 36_236ن57 میباشم که اعلام شده خودرو فوق در تاریخ 1402/11/25 ساعت 23:22 در میدان فهمیده کشف حجاب شده در صورتیکه خودرو فوق در جلو درب آموزشگاه رانندگی ایرانیان تربت حیدریه پارک بوده که دوربین های آموزشگاه مبین صحت اظهارات اینجانب میباشد
    • علی دنکوب FR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      دقیقا من همین مشکل رو برام پیش آوردند ماشین من تو حیاطم پارک بوده من جایی تو روستا سر کار بودم برام اس مس کشف حجاب آمده متاسفم برای پلیس راهور پر ادعای ما که این کار مصداق کامل مردم آزاریست واقعا متاسفم خدا لعنتشون کنه
    • US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      پیامکی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ساعت ۱۲/۲۰ دقیقه مبنی بر ( کشف حجاب ) برای من آمده و کاملآ درست است ولی مورد نوه من بوده و شش سال سن دارد و به سن تکلیف نرسیده خواستم اعتراض کنم لینک باز نشد و امروز ۱۹. اسفند است و قتی برای اعتراض باقی نمانده .
    • مهناز آزادی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      من درمحدوده ای که پیامک بی حجابی امده حضور داشتم ولی حجاب داشتم
    • نصرت اله آذری IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      با سلام عرض ادب داخل خودرو بی حجابی نبود یه سرویس کرایه رفتم واسه 5هزار تومان
    • کیوان آذری IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      خودرو به اسم بابام نصرت آذری هس بی‌حجابی در کار نبود مشتری تاکسی بود سر راهی بود
    • ابراهیم حبیبی شفیعی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      سلام شغل‌من‌مسافر کشیه‌امروز هم‌مسافر داشتم از‌بابل‌.محمودآباد ماکه‌اختیار‌مردم‌نداریم‌منبع‌دراومد ما‌از‌این‌راه‌پس‌مانع‌کسب‌ما‌مشین‌لطفا....این‌اعتراض من‌به‌پیامک
    • عمار IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      سلام برای من تاریخ ۲۹اسفند ۴۰۲ پیام آمده درمورد کشف حجاب درخودروی شما ساعت ۱۶ عصر شهردرچه اصفهان که بنده اصلا تو اون ساعت تو زمین کشاورزی محلمان کار میکردم یه لینک پلیس فرستاده که هرکاری میکنم باز نمیشه برای ثبت اعتراض دیگه نمیدونم چی میشه
    • داریوس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      من دوقلو پسر دارم دوبار فقط بخاطر اینکه موهاشون کمی بلند بجای دختر ثبت کشف حجاب شدم اعتراض کردم بچهارو بردم همون لحظه پلیس امنیت اخلاقی خودرو زیر بار نمیرن دیگه ظلمی از این بدتر هست خدا لعنت کنه اون ماموری که به نادرستی جریمه میکنه کشف حجاب میده
    • داود IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 0
      من اصلا اونجا نبودم
    • شهروند شاکی NO ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      0 0
      ماشینم تمام دودیه کسی دیده نمیشه ،ولی اون کسی که به پلاک ماشینم زوم کرد و بعد بهم نگا کرد میشناسمش پس از ایشون از ماموران نامحسوس کشف حجاب هستش، یه راه جدید درآمد زایی برای پلیس کشور،واقعا جای تأسف مستقیم بیایید ازمون پول بخوایید که بهتره
    • حمیدخانجانی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      0 0
      باسلام. درمورد اسمس اصلا من تهران نبودم دراین تاریخ
    • رسول رضوی کیا هستم IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      من ماشین رو برج پیش فروختم و دوماه وقت تعویض پلاک داره و هنوز تعویض پلاک نکرده اند
    • سمیرا وحیدی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      سلام خودرو بنده درب منزل پارک بوده همسایه ازسر دشمنی گزارش کشف حجاب داده تکلیف چیه؟
    • مینا الله وردی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      با سلام بنده خودم شال سرم بوده دختر دوازده ساله ام ی لحظه شالش افتاده اولین بار این پیام برام اومده
    • مریم احمدی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      سلام من دختر هفت سالم‌ نشسته بود تو ماشین بعد الان منو جریمه کردن من اصلا احل بی حجابی نیستم لطفا پیگیری کنید با تشکر
    • حمید رضا ترابی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      زشته این پیامک برای من وخانواده ام که ۶۴ و۶۳ ساله هستیم که ساعت ۱۰ شب با قرص خواب میخوابیمو .وساعت ۰۰/۷ تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱پیامک کشف حجاب بیاد درصورتی که ماشین درپارکینگ منزل هست.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 0
      متاسفانه مامور محترم اشتباه کرده اصلا چنین اتفاقی داخل ماشین بنده نیفتاده خواهشا با آبروی مردم بازی نکنید
    • پرویز سنگ سهیل AE ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      فدات بشم عزیزان خدا من یه جانبازم آزاده ای که شش سال اسارت افتخارداشتم ما بد حجابی نداریم تورو خدا بیخیال به خادم هستم جان امام حسین بی خیال ما نوکر انقلاب هستیم پس این مورد ها بما خدارو شکر نمی‌یاد التماس دعا
    • پرویز سنگ سهیل AE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      امروز پیامکی برای ما که جانباز زمین گیر وآزاده ای که شش سال از دوران جوانی ام را دراسارت گذراندم بابا ما نوکران انقلاب هستیم اصلا ساعتی که اعلام شده ما بابل برای درمان دکتر پوست بودیم والله به خدا اینجوری درست نیست همه رو با یه چوب بزنید ما مخلصیم
    • اسکندر نظری IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      اشتباهی ارسال شده
    • محمد رمضانی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      اسنپ هستم ساعت ۷ شب مسافر خانم سوار شد من متوجه نشدم حجابش کامل نیست . برایم پیامی از سوی پلیس آمد. خواهشا بررسی کنید چون واقعا متوجه نشدم
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      ماشین به شماره ذکر شده دراختیا ر یکی از آشنایان بوده ومن اطلاعی ندارم
    • حامد رحمتی میرزای FR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      من اسنپ کار میکنم ی دختر خانمی درخواست اسنپ زد تهرانپارس من سفر قبول کردم بعد بعد رسوندمش مقصد ی پیامک کشف حجاب واسم اومد بعدش ۵۶۰هزاز جریمه شدم
    • محمد دهقانپور IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      پیامک بی حجابی برایم امده من راننده اسنپ هستم شاید مسافرم یک لحظه حجاب نداشته
    • سعید عزیزی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      امرزو پیامکی برای کشف حجاب و توقف خودرو بطور سیستمی دریافت کردم. جز من راننده در ساعت قید شده در پیامک کسی در داخل ماشین نبود> آخه چطور یه مرد میتونه کشف حجاب کنه.
    • صالح IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 0
      با سلام ..بنده یه دختر7 ساله دارم که وقتی بیرون میرم اونو کنار خودم رو صندلی میزارم و کمربندشو می بندم .. متاسفانه تا حالا سه بار برام پیامک کشف حجاب اومده.. واقعا جای تاسف داره .. این چه سیستمیه که فرق بچه با ادم بالغ رو نمی فهمه .. سر بچه 7 ساله که نمی شه چادر گذاشت .. ما باید دردمونو به کی بگیم؟!
    • نرگس جوادی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 5
      من در حین رانندگی شیشه ماشین پایین بود و ی حشره اومد سمتم بخاطر دور کردن حشره در حد ی دقیقه روسری از سرم افتاد خواهش میکنم مارو خودمون معتقد هستیم لطفا با درخواست من مساعدت کرده و از این مورد چشم پوشی بفرمایید
    • مهدی US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 0
      با عرض سلام من در مسیرهمراه با همسرودختر و نوه سه ساله ام بوده ام که همسر و دختر من حجاب داشتند فقط نوه ۳ سال من حجاب نداشت حتما اشتباه شده است
    • آیداناظم IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      من اصلا امروز ماشین ودرنیاوردم این چه پیامی
    • عبدالرحیم نام آور IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      من وسیله ام از ۱۴۰۲/۱۲/۲۱بعلت تصادف تا کنون در تعمیرگاه مجاز در حال تعمیر است وکلیه اسناد ومدارکی که دال بر صحت مورد بوده موجود میباشد پیامکی برام امده برای بار دوم و۱۵ روز سیستمی اتومبیل توقیف میکردد بنده بار اول را ندیدم اینم از بار دوم که هنوز در تعمیرگاه مجاز است تکلیفم چیست
    • CA ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
      0 0
      چند روز پیش در جاده سوادکوه تردد میکردم بعد پیام کشف حجاب برام اومد . بنده محجبه هستم البته بنابر اعتقادم نه اجباری ... به فرمایش جناب رییس پلیس ما تهمت میزنیم شما اعتراض و اثبات کنید که خلاف نشده .... این با هیچ منطقی جور در نمیاد چه عقلی و چه شرعی ظلم بزرگی است باید جایی پاسخگو باشید
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      هیچکس جواب گو نیست ما محکومیم به اطاعت کور کورانه
    • حمزه IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      برا منم همین الان پیامک کشف حجاب اومده و اخطار توقیف در صورت تکرار ولی من تو خانه داشتم سریال میدیدم اول ترسیدم دزد برده رفتم در خونه دیدم ماشین پارکه.زنگ زدم 110که جریان بگم بهم ادرس دادن یکشنبه برو اونطرف شهر فرم پر کن .الان تکلیف من که سرکار میرم و برا یه پیامک اشتباه چن روز از کار میوفتم چیه
    • فيروزه سنجيده IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
      0 0
      در تاريخ١٤٠٣/٢/٣ براى من پيام در رابطه با بي حجابي آمده در ساعت مذكور بنده در منزل بودم و ماشينم در پاركينگ خانه من نميدونم چرا يك چنين پيامى امده
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      من یک مرد 55 ساله هستم برام پیامک اومده که در 18 ام اردیبهشت ساعت 7 و 12 دقیقه تخلف کشف حجاب داشتین درحالی که این پیامک ساعت 6و10 دقیقه همان روز اومده یعنی حدود یک ساعت قبل تخلف ضمنا من اونروز اصلا سرنشینی نداشتم و خوبه که در اون ساعت ماشینم در پارکینگ بوده به هرجا هم که مراجعه کردم کسی نه عکسی نه
    • علیرضا IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      برای اعتراض که مراجعه کرده بودم یه مرد بنده خدایی بود می گفت بخاطر این اشتباه پلیس همسرم گذاشته از خونه رفته و دنبال طلاق هست من هم هرجا مراجعه می کنم جوابی بهم نمیدن === جای تاسف هست یک خانواده از هم میپاشه بخاطر اشتباه یک اشتباه بعد هم میگن نمی دونیم چرا آمار طلاق داره زیاد میشه خب عزیزم این یکی ا