۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

معاون دانشگاه امیرکبیر خبر داد؛

برنامه برای افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت خوابگاه متاهلی

برنامه برای افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت خوابگاه متاهلی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: براساس برنامه راهبردی دانشگاه تاکنون ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ۲۵ درصد رشد یافته است که برنامه داریم ظرفیت خوابگاه های متاهلی ۵۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش خرسندی در مراسم افتتاحیه پروژه تعمیرات و بازسازی خوابگاه شهید عبدالحسین ناجیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این خوابگاه متشکل از سه ساختمان بود که در روند بازسازی و تعمیرات این سه ساختمان به یکدیگر متصل شد.

وی افزود: در این مجموعه خوابگاهی حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اسکان دارند که براساس بازسازی و تعمیرات صورت گرفته ۳۰ درصد به ظرفیت این خوابگاه افزوده شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: همچنین با اجرای این پروژه به سرانه فضای فیزیکی هر دانشجو این خوابگاه یک متر مربع افزوده شده است.

خرسندی اظهار داشت: این مجموعه خوابگاهی با کمک خیرین دانشگاهی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سازمان اموردانشجویان تعمیر و بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این پروژه حدود ۲.۳ میلیارد تومان بود که طی ۴.۵ ماه به طول انجامید، افزود: براساس برنامه راهبردی دانشگاه تاکنون ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ۲۵ درصد رشد یافته است که برنامه داریم ظرفیت خوابگاه های متاهلی ۵۰ درصد افزایش یابد.

حسین عسکریان دبیر ستاد خیرین وزارت علوم نیز در این مراسم گفت: برنامه داریم با حضور وزیر علوم و به صورت وبیناری پروژه های متعدد خوابگاهی که با کمک خیرین و صندوق رفاه وزارت علوم در دانشگاه های مختلف کشور بازسازی و نوسازی شده اند افتتاح کنیم. این پروژه ها در دانشگاه های بزرگ و کوچک هستند.

کد خبر 5089640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha