۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۸:۰۴

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

طرح پنجره واحد سرمایه گذاری در گلستان شعار است

طرح پنجره واحد سرمایه گذاری در گلستان شعار است

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به طرح پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت جدی تر نگاه شده و به آن عمل شود ولی این طرح فعلاً در گلستان در حد شعار است.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سرمایه گذار برای ورود به هر استان دو مولفه «امنیت» و «حمایت» را در نظر می گیرد.

وی توضیح داد: اقتصاد ایران به شدت نیازمند ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخش تولید است اما به دلایل متعدد از جمله وجود برخی موانع در محیط کسب و کار، بخش خصوصی انگیزه کافی را برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی ندارد بنابراین لازم است تا چتر حمایتی برای این بخش در نظر گرفته شود.

منتظری بیان کرد: با بررسی صورت گرفته در این زمینه، به این جمع‌بندی رسیدیم برای جذب سرمایه گذار در استان کاستی‌هایی وجود دارد و باید اقداماتی از جمله سهولت در صدور مجوزها، تسهیلات ارزان قیمت و غیره در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد.

وی بیان کرد: باید به طرح پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت جدی تر نگاه شده و به آن عمل شود ولی این طرح فعلاً در گلستان در حد شعار است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران مختلفی را در بخش‌های گوناگون شناسایی کرده و چند مجموعه هم اکنون کار خود را آغاز کردند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشاورزی بودن استان بیان کرد: باید صنایع تبدیلی کشاورزی در گلستان که قطب تولید بسیاری از محصولات است، ایجاد شود.

منتظری اضافه کرد: اگر صنایع وابسته راه اندازی شود، اشتغال مولد ایجاد شده و تولیدات هم به تبع آن افزایش می یابد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعتی شدن به معنای واقعی به نفع گلستان نیست و کشاورزی را نابود می کند.

کد خبر 5093270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha