۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵

فرماندار اسلامشهر:

وضعیت مبتلایان و فوتی‌های کرونا در اسلامشهر حادتر از پیک قبلی است

وضعیت مبتلایان و فوتی‌های کرونا در اسلامشهر حادتر از پیک قبلی است

پیشوا- فرماندار اسلامشهر گفت: طبق آمار، وضعیت مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی اسلامشهر در وضعیت حادتری نسبت به پیک قبلی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ازحاد شدن وضعیت کرونایی شهرستان در روزهای اخیر خبر داد و اظهار کرد: براساس آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا اسلامشهر در وضعیت سخت‌تری نسبت به پیک قبلی کرونا قرار دارد.

وی گفت: در روزها و هفته‌های اخیر شاهد ثبت بیشترین آمار دفن اموات کرونایی در دارالسلام از زمان آغاز این بیماری منحوس هستیم.

مرسلپور با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب قدر امسال، افزود: امیدوارم در شب‌های باقی‌مانده از لیالی قدر نیز موارد اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچون شب‌های گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار اسلامشهر در ادامه بر ضرورت توجه و دقت مردم بر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: پرهیز از ترددهای غیرضروری و در خانه ماندن می‌تواند به نزولی شدن شیب ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان منجر شود.

مرسلپور با بیان اینکه افزایش بیماران کرونایی در شهرستان موجب خستگی مضاعف کادر درمان شده، گفت: متأسفانه برخی شهروندان توجهی به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند و محدودیت‌های کرونایی وضعیت قرمز در حوزه اصناف و مشاغل نیز بسیار ضعیف اجرا شده است.

کد خبر 5203887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha