۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷

توسط نشر خزه؛

پاسخ‌های راجر اسکروتن به «پرسش های مهم زندگی» چاپ شد

پاسخ‌های راجر اسکروتن به «پرسش های مهم زندگی» چاپ شد

کتاب «پرسش‌های مهم زندگی» نوشته راجر اسکروتن با ترجمه علی اوجبی توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر خزه، کتاب «پرسش‌های مهم زندگی؛ مبانی و مسائل فلسفه» نوشته راجر اسکروتن به‌تازگی با ترجمه علی اوجبی توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب، دهمین‌عنوان مجموعه «پیاده‌روی با فلسفه» است که این‌ناشر چاپ می‌کند.

راجر اسکروتن نویسنده این‌کتاب، متولد ۱۹۴۴ و درگذشته به سال ۲۰۲۰، فیلسوف و نویسنده‌ سرشناس انگلیسی و استاد زیبایی‌شناسی و فلسفه‌ سیاسی است. او درباره این‌کتاب خود نوشته است:

«در اثر پیش رو، در پیِ آنم که به فلسفه جذابیت بخشم. از این رو، تنها به دیدگاه‌های فریبنده و گیرا پرداخته‌ام ... من در این کتاب، در پی آن نیستم که به تاریخ فلسفه یا پژوهشی در این ساحت بپردازم. هدف من، آن است که فلسفه‌ورزی را به شما بیاموزم. در این عرصه به اندیشه‌های شماری از فلاسفه‌ بزرگ اشاره خواهم کرد، اما مسیر اطمینان‌بخشی برای دستیابی به دیدگاه‌ها و و باورهایشان معرفی نخواهم کرد، زیرا شرح و توضیحِ استدلال‌های آنان، مرا از هدف اصلی‌ام ـ یعنی ورود فلسفه به زندگی ـ بازمی‌دارد.»

پس به بیان ساده، هدف نویسنده از تولید این‌کتاب، پاسخ به پرسش‌های اساسی زندگی و معنابخشی به آن بوده است. او در این‌کتاب به تشریح و تبیین مقولات و مفاهیمی مانند حقیقت، زمان، خدا، آزادی، امور اخلاقی، موسیقی، تاریخ و ... پرداخته است.

این‌کتاب با ۲۶۸ صفحه و قیمت ۵۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5206724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha