۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

استاندار کرمان:

شفافیت مهمترین عامل موفقیت و مبارزه با فساد است

شفافیت مهمترین عامل موفقیت و مبارزه با فساد است

کرمان - استاندار کرمان شفافیت در برنامه ها را یکی از مهمترین عوامل موفقیت مدیران دانست و گفت: شفاف سازی برنامه ها موجب تضمین موفقیت می شود.

علی زینی وند در گفتگو با مهر اظهارداشت: تمام مراحل و اقدامات برای برگزاری انتخابات موفق در استان کرمان انجام شده است و کرمان آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است.

وی افزود: کرمان طبق آمار موجود دارای نرخ بالایی در خصوص میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است و در سال جاری نیز با توجه به شیوع کرونا تدابیر و اقدامات مناسبی برای رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است و بدون شک شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری خواهیم بود.

زینی وند ادامه داد: افرادی که برای شرکت در انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند باید از تبلیغات پیش از موعد پرهیز کنند و در زمان تبلیغات نیز برنامه‌های مدون و شفافی به مردم عرضه کنند تا رأی دهندگان با توجه به برنامه‌ها به آنها رأی دهند.

وی شفافیت و عملگرایی را مهمترین عامل در مبارزه با فساد دانست و افزود: در این زمینه باید برنامه ریزی مدنی انجام شود و کاندیداها از ارائه شعارها و وعده‌های غیر قابل اجرا خودداری کنند.

وی شوراها را یکی از مهمترین ارکان در راستای توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها برشمرد و افزود: خدمت رسانی و آبادانی از مهمترین اهداف تشکیل شوراها می‌باشد که نشان از نقش مردم در مدیریت شهری و روستایی دارد.

لازم به ذکر است خبرگزاری مهر با همکاری جنبش ازما «چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر» را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.

کد خبر 5217803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha