۵ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۰

امام جمعه اهل سنت درمیان:

پاک دستی و برنامه محوری ملاک شایستگی در انتخابات شوراها است

پاک دستی و برنامه محوری ملاک شایستگی در انتخابات شوراها است

بیرجند- امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: پاک دستی و برنامه محوری ملاک شایستگی در انتخابات شوراها است.

مولوی احمد عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر کس که وارد صحنه انتخابات شورای شهر و روستا می‌شود باید برنامه مُدون داشته باشد چرا که موفقیت در مسئولیت و امانت در خدمت جز با برنامه محوری محقق نمی‌شود.

امام جمعه اهل سنت درمیان بیان‌کرد: وظایف اعضای شورای شهر و روستا در قانون مربوطه مشخص و معین است ولی برنامه‌های آنان باید به سمت و سوی رفع موانع اشتغال‌زایی و کمک به تولید در همان محدوده شهر و روستا باشد.

مولوی عبدالهی با اشاره به اینکه برنامه محوری موجب نظم در امور و شایسته سالاری می‌شود، گفت: مردم نیز در انتخابات شوراهای شهر و روستا باید به افرادی که در خدمت خود صادق هستند رأی بدهند تا زمینه توسعه شهر و روستای آنان را فراهم شود.

وی با تأکید بر این نکته که شیوه مدیریتی اعضای شورای شهر و روستا باید دلگرم کننده جوانان به منطقه محل زندگی شان باشد، اظهار کرد: کاندیدای شورای شهر و روستا علاوه بر تقوا، مردمی بودن و دلسوزی باید آگاهی نسبت به مسائل و مشکلات مردم شهر و روستای خود داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت درمیان یادآور شد: داشتن تمامی این ملاک‌ها موجب می‌شود که فرد بتواند مَصدر خدماتی باشد.

وی گفت: در حوزه فعالیت شوراهای شهر و روستا اگر افرادی تخلفات مالی داشته و این موضوع با سند نیز اثبات شده است خودشان باید از ورود مجدد به این عرصه خودداری کنند چون نخواهند توانست اعتماد مردم را مجدد کسب کنند.

مولوی عبدالهی افزود: مردم نیز در انتخاب‌هایشان پاک دستی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 5220781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha