۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

فرماندار کرمان:

۳ ورزشگاه برای برگزاری تجمعات انتخاباتی در نظر گرفته شده است

 ۳ ورزشگاه برای برگزاری تجمعات انتخاباتی در نظر گرفته شده است

کرمان - فرماندار کرمان گفت: تبلیغات نامزدها هر شب توسط اکیپ‌های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی صبح شنبه در دیدار با رؤسای ستاد نامزدهای ریاست جمهوری در کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: اقدامات خوبی در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی به منظور افزایش مشارکت مردم انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به وحدت ملی افزود: دشمنان برنامه ریزی های زیادی برای ایجاد ناامنی روانی و نارضایتی عمومی و تبلیغات منفی انجام می‌دهند.

بابایی رعایت بی طرفی را اولویت دست اندرکاران برگزاری انتخابات دانست و افزود: خط قرمز ما امانت داری از آرای مردم است.

فرماندار کرمان با اشاره به برخورد با تخلفات انتخاباتی بیان کرد: تبلیغات نامزدها هر شب توسط اکیپ‌های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود.

وی گفت: در انتخابات‌های قبلی شبکه‌های معاند دچار اختلافاتی بودند اما در این دوره به تجمیع رسیده‌اند.

بابایی به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و افزود: در جنگ اقتصادی تحریم‌ها، برخی سوءمدیریت‌ها و سو اجراها باعث بروز مشکلاتی شده است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری تجمعات اظهار کرد: سه ورزشگاه امام علی (ع)، ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا و ورزشگاه شهید کیانی برای برگزاری تجمعات و سخنرانی‌های سیاسی در شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

فرماندار کرمان از اضافه شدن ۴۸ شعبه به شعبات اخذ رأی در این دوره از انتخابات افزود: در کرمان ۳۳۰ شعبه اخذ رأی دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ شعبه سیار اخذ رأی در نظر گرفته شده است، گفت: تعرفه رأی بسیار بیشتر از نیاز شعب و انتخابات‌های گذشته آماده شده است.

کد خبر 5232611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha