۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی

برگزاری نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی

نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت سیزدهم برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست که صبح امروز شنبه ۲۳ مردادماه در محل کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برنامه‌های پیشنهادی و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد.

در این نشست نمایندگان مجلس و وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ضرورت توسعه گردشگری و حمایت از میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی تأکید کردند.

رئیس جمهوری روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را که برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم نامزد شده بود، به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معرفی کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی، متولد ۱۳۳۸ تهران، دانش‌آموخته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی است و در حال حاضر دانشجوی دکتری ارتباطات است.

ضرغامی در صورت کسب رأی اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دومین وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود.

کد خبر 5281054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha