۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸

استاندار خوزستان تأکید کرد؛

لزوم لایروبی شبکه فاضلاب خوزستان/ کمک از استان‌های معین

لزوم لایروبی شبکه فاضلاب خوزستان/ کمک از استان‌های معین

اهواز- استاندار خوزستان با اشاره به لزوم لایروبی شبکه فاضلاب این استان از رایزنی با معاون عمرانی وزیر کشور برای کمک استان‌های معین به خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه دیدار با اعضای منتخب شورای ششم اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی با اعضای شورای ششم شهر اهواز برگزار و مسائل مهم شهر از جمله روان آب‌ها، اصلاح سیستم فاضلاب، حاشیه‌نشینی، ورودی شهر، کمربند سبز، مباحث عمران و توسعه شهری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این تجزیه، تحلیل و بحث مفصل کارشناسی که داشتیم، مقرر شده که علاوه بر پروژه دفع آب‌های سطحی در کوی علوی با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد تومان که با هدف مهار روان آب‌ها آغاز به کار کرده است، بحث لایروبی فاضلاب‌های استان خوزستان نیز به سرعت انجام گیرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با معاون عمرانی وزیر کشور تلفنی صحبت و قرار شده که برای کمک به خوزستان استان‌های معین را دعوت کند.

سلیمانی دشتکی افزود: قرار شده از امکانات شرکت‌های بزرگ استان در راستای رفع مشکلات مربوط به روان آب‌ها حداکثر استفاده شود.

وی عنوان کرد: در ارتباط با طرح تفصیلی شهر نیز مهلت داده شده که حداکثر ظرف مدت چهار ماه پس از پایان قرارداد این طرح آماده و به تصویب برسد که بعد هم به مرحله اجرا دربیاید.

استاندار خوزستان یادآور شد: در ارتباط با بحث منابع و مصارف شهرداری نیز مفصل صحبت و قرار شده که از منابع ملی و استانی در حد امکان کمک بگیریم، منابع و مصارف آبفا نیز برای شهر اهواز نیز در نظر گرفته شد.

سلیمانی دشتکی گفت: در این جلسه قرار شده هماهنگی خیلی قوی‌تری برای همکاری دستگاه‌های اجرایی با مجموعه مدیریت شهری (شهردار و شورای شهر) داشته باشیم.

کد خبر 5283007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha