۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

فرماندار سرخه:

۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی سرخه به بهره برداری می‌رسد

۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی سرخه به بهره برداری می‌رسد

سرخه- فرماندار سرخه با بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی سرخه به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای این طرح‌ها ۸۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد مویدی زاده صبح چهارشنبه در جلسه افتتاح پروژه‌های هفته دولت با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان با بیان اینکه برای هفته دولت سال جاری ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی برای افتتاح ر نظر گرفته شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۱۰ پروژه در شهر و بخش مرکزی سرخه و مابقی پروژه‌ها در سطح شهرستان تا پایان هفته جاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه برای افتتاح این طرح‌ها در مجموع ۸۱ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: این پروژه‌ها به نسبت هفته دولت سال قبل با رشد همراه بوده است که همین امر نشان می‌دهد دستگاه‌های اجرایی توانستند کارنامه تا حد قابل قبولی را به یادگار بگذارند.

فرماندار سرخه با بیان اینکه امروز یک طرح دانشگاه علوم پزشکی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار به بهره برداری رسید، ابراز داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دهیاری‌ها، شرکت آب و فاضلاب، گاز، شهرداری، منابع طبیعی و نوسازی مدارس نیز طرح‌هایی برای افتتاحیه دارند که این هفته به بهره برداری خواهند رسید.

مویدی زاده با بیان اینکه از تعداد پروژه‌های مذکور ۳۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان به بهره براری می‌رسد، تصریح کرد: چهار پروژه اقتصادی نیز با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان طی هفته جاری افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۲ دستگاه اجرایی شهرستان سرخه برای افتتاح پروژه به فرمانداری معرفی کردند، افزود: امیدواریم افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها بتواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد و بتواند منتهی به خدمات دهی مطلوب‌تر به جامعه شود.

فرماندار سرخه با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های هفته دولت ۱۴۴ نفر مشغول به کار می‌شوند، اضافه کرد: طی چهار سال گذشته ۱۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت به افتتاح رسید که برای آنها ۲۴۸ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

مویدی زاده با بیان اینکه ۱۴ پروژه هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می‌شود، افزود: مهمترین طرح این ایام شهرک صنعتی عبدل آباد با ۴۰ هکتار زمین است که این شهرک مخصوص گچ از خام فروشی این محصول جلوگیری خواهد کرد.

کد خبر 5288844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha