۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰

با حضور فرمانده هوانیروز ارتش؛

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان معرفی شد

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان معرفی شد

اصفهان – سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری به عنوان فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز در آئینی که با حضور امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، سردار هاشمی پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان و برخی از مقامات نظامی و اداری این استان و خانواده گرانقدر شهدای هوانیروز برگزار شد، سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری به فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز منصوب شد.

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری، سر استاد خلبان بالگرد ترابری تاکتیکی ۲۱۴ است که در کارنامه خود علاوه بر سِمت‌های مدیریتی موفق، پرورش ده‌ها خلبان و استاد خلبان برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و پروازهای حساس و موفق برای ارتقای سامانه‌های پروازی و تسلیحاتی بالگردهای هوانیروز را در کارنامه خدمتی خود دارد.

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی در سخنانی با تقدیر از همکاری کارکنان قهرمانش در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، جانفشانی و ایثار آنان را در موفقیت در دوره فرماندهی‌اش در این پایگاه گفت: تلاش و کوشش آنان را سرمایه معنوی خود در صحنه‌های خدمتی آینده خود خواهد دانست.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان معرفی شد

امیر سرتیپ خاموشی از ارشد نظامی ارتش در استان، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و سازمان قضائی نیروهای مسلح و جمیع ارگان‌ها و نهادهای استان در گذراندن این مسیر مهم تقدیر کرد.

سرتیپ خلبان خاموشی همچنین آمادگی خود را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه‌ای که نظام صلاح بداند، اعلام کرد.

کد خبر 5298974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha