۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

هیات داوران پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» معرفی شدند

هیات داوران پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» معرفی شدند

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه و چند نهاد و سازمان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت داوران پانزدهمین آئین «نوگلان حسینی» معرفی شدند که اعضای این کمیته شامل مصطفی خورسندی، محمدحسین پویانفر، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، یدالله صادقی حسین صیامی و علی مهدوی نژاد است.

لازم به ذکر است همت بسیج مداحان و با هماهنگی‌های صورت گرفته تمامی خدمات برای اسکان شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف به این آئین سوگواری دعوت می‌شوند، فراهم شده است.

فراخوان پانزدهمین دوره آئین تجلیل از «نوگلان حسینی» از سوی فرهنگسرای اندیشه اعلام شد و بر این اساس، دانش‌آموزان پسر در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی تا ۱۸ شهریورماه فرصت دارند تا ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از مداحی خود را در سایت اینترنتی: http://www.nogolanhosseini.ir بارگذاری کرده و در این آئین حسینی شرکت کنند.

پانزدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.

کد خبر 5299960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha