۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱

با مشارکت دستگاه‌های مختلف؛

اجرای ۲۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد

اجرای ۲۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: اجرای دو هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد.

سرهنگ علیرضا غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دفاع مقدس دورانی پرافتخار برای ملت ایران اسلامی بوده و این هفته فرصت خوبی برای تبیین رشادت‌ها و دلیرمردی‌های مردم این سرزمین است.

وی اضافه کرد: روزهای هفته مقدس نامگذاری شده و در هر روز برنامه‌های متناسب با آن برگزار می‌شود که نخستین روز این هفته «پیشکسوتان، دفاع مقدس و مقاومت» نام گرفته است.

غریبی ادامه داد: «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی سربازان»، «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، «ولایتمداری، جوانان، علم و دانش پژوهی»، «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف»، «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی»، «نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر» و «فرماندهان، عزت‎مداران و حماسه آفرینان» عنوان دیگر روزهای این هفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سیاسی و دفاعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش دریایی

وی با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در روز گذشته افزود: رزمایش دریایی با حضور ۱۷۰ شناور و اجلاسیه کنگره شهدای دانشگاه‌های پیام نور کشور از دیگر برنامه‌های این هفته است.

غریبی با اشاره به رونمایی از تولیدات هنری، خاطرنشان کرد: تجلیل از سربازان نمونه به میزبانی سپاه امام صادق (ع) ‬ و تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعان سلامت‬ نیز‬ اجرا‬ می‌شود.

وی‬ با اشاره‬ به رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس، ‬ افزود: مراسم تبیین ولایت در شکست حصر آبادان، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و مراسم گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹ از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

کد خبر 5310796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha