۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛

طرح «آینده روشن در دانشگاه» اجرایی می شود

طرح «آینده روشن در دانشگاه» اجرایی می شود

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، اولین جلسه توجیهی و هماهنگی اجرای طرح رویداد آینده روشن در دانشگاه را در مشهد مقدس برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در راستای اجرای طرح «رویداد آینده روشن» و برگزاری گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سال ۱۳۹۹ از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مشهد مقدس، اولین جلسه توجیهی و هماهنگی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی کارنامی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر گدازنده معاون آموزشی، دکتر حق شناس معاون دانشجویی فرهنگی و خانم جعفری مسئول واحد خواهران نهاد رهبری و جمعی از دانشجویان برتر و نخبه دانشگاه حضور داشتند.

حجت الاسلام دکتر حسینی ضمن خوشامد گویی به حضار و تبریک به دانشجویان و تسلیت ایام، در خصوص اهداف و برنامه‌های طرح مذکور توضیحاتی ارائه کرد.

وی به اثرات مثبت و ویژگی‌های خوب و نیز آسیب‌ها خطرات و لغزش‌هایی که در فضای دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها در کمین دانشجویان است اشاره کرد و تاکید کرد: دانشجویان به خصوص نخبگان از خود مراقبت کنند و حواسشان جمع باشد تا از هدف اصلی خود که همان تحصیل علم و دانش است غافل نشوند.

دکتر گدازنده و دکتر حق شناس در خصوص ویژگی‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و امتیاز برخورداری از اساتید برجسته، و در رده ۱۰ دانشگاه برتر کشور ماندن، جذب زیاد نیروی متخصص و توانمند در دانشگاه، برخورداری از امکانات مطالبی را ارائه داشتند و تاکید کردند در کنار امر تحصیل به سایر جنبه‌های انسانی از جمله اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دینی هم پرداخته شود و از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

کد خبر 5321785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha