۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۸

استاندار بوشهر تشریح کرد؛

جزئیاتی از سفر رئیسی به بوشهر/ سفر رئیس جمهور با تشریفات نظامی

جزئیاتی از سفر رئیسی به بوشهر/ سفر رئیس جمهور با تشریفات نظامی

بوشهر- استاندار بوشهر برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط با مردم و بررسی مسائل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل آن از مهمترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر است.

وی ایجاد تحرک جدید در فعالیت‌های اقتصادی را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و ادامه داد: خروج جامعه و کشور از رکود ناشی از شرایط شیوع کرونا و فعال کردن فعالیت‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی از اهداف این سفر است.

استاندار بوشهر با اشاره به محدودیت ملاقات‌های مردمی با توجه به شرایط کرونایی تصریح کرد: تنوع سرکشی‌ها بی‌شمار بوده به طوری که قشر بزرگی از جامعه تحت پوشش دیدارهای مردمی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری هم با تیم کامل به استان سفر کردند و در دانشگاه خلیج فارس مستقر شدند و مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ سامد می‌توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به حضور پنج وزیر در استان بوشهر بیان کرد: امروز وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کرده و بازدیدهایی در شهرستان‌های کنگان و دیر داشته و فردا وزیر نفت به شهرستان‌های عسلویه و جم سفر می‌کند.

وی با اشاره به سفر وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم تاکید کرد: وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان سفر می‌کند و وزیر جهاد کشاورزی نیز در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان خواهد بود.

استاندار بوشهر از حضور معاون امور بانوان رئیس جمهور و معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: وزرای دولت علاوه بر نشست در شورای اداری، دیدارهایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

وی افزود: تصمیمات برای تصویب در جلسه شورای اداری استان در تهران در نشست با وزرا و معاون اول رئیس جمهور گرفته شده و فردا در جلسه شورای اداری استان از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام می‌شود و پس از سفر هم مشروح مصوبات را به اطلاع مردم استان می‌رسانم.

محمدی‌زاده افزود: با توجه به پیشینه تاریخی و کهن استان و وجود نیروهای مسلح متعدد در استان، از رئیس جمهور درخواست اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه بوشهر داشتیم و ایشان موافقت کردند این در حالی است که در هیچکدام از سفرهای استانی رئیس جمهور تشریفات نظامی انجام نشده بود.

وی تاکید کرد: بازدید از مراکز صنعتی، کشاورزی و میراث فرهنگی و گفتگو با فعالان این عرصه‌ها از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان است.

کد خبر 5321996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      7 4
      این سفرها هیچ دردی, را دوانمیکند اینهمه سفربیهوده احمدی نژاد چه دست آوردی داشت جز هزینه اضافی رودست دولت وتصویب طرح هایی که هیچوقت عملی نشداگر بفکرمحرومین هستند جلوی گرانی های روزانه رابگیرند مدت دوماهی که آمده اجناس دقیقا دوبرابرشده اند یعنی صددرصدگرانی کسی ککش هم گزیده نمیشه چراچون خودشان احساس نم