۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

معاون هماهنگ کننده ناجا:

ناجا بازویی پرتوان برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب است

ناجا بازویی پرتوان برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب است

ری- معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه اساس نظام جمهوری اسلامی مبانی دینی و برپایی امر به معروف و نهی از منکر است گفت: ناجا بازویی پرتوان برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نوری نژاد صبح پنج شنبه در حاشیه برگزاری مراسم تجدید میثاق فرماندهان ناجا با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بازوی پرتوان انقلاب اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلندش است اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده و برای رسیدن به اهداف انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

نوری نژاد افزود: پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبانی دینی و برپایی امر به معروف و نهی از منکر است و در این زمینه نهایت تلاش و جدیت را خواهیم داشت.

وی بیان داشت: انقلاب ما در جهت بستر سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) حرکت می‌کند و در این نیز موفق عمل کرده است و انشاالله در این راستا موفق تر از قبل هم خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تمام نیروها و کارکنان نیروی انتظامی با افتخار سربازان ولایت هستند که به صورت انقلابی، بدون مماشات و محافظه کاری در راستای اهداف بلند انقلاب گام برمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌ها و معماری‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و عاشورای حسینی است اظهار داشت: این انقلاب برپا شد تا با برقراری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آسایش مردم فراهم شود.

کد خبر 5327499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha