۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پیش بینی کاهش باران در آبان ماه/آذر و دی بارش ها نرمال می شود

پیش بینی کاهش باران در آبان ماه/آذر و دی بارش ها نرمال می شود

تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از پیش بینی کاهش باران در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: میزان بارش ها در ماه های آذر و دی نرمال می شود.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت بارش‌ها در استان تهران اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته طی ۱۰ روز آینده و با توجه به الگوی نقشه‌های هواشناسی روزهای پایانی هفته هوای سرد همراه با کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.

وی از وقوع بارش باران در ارتفاعات حدود سه هزار متر و بارش برف در ارتفاعات بالاتر خبر داد و گفت: این بارش‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

جلالی از صدور هشدار سطح زرد در استان تهران نیز خبر داد و عنوان داشت: طی شنبه تا سه شنبه هفته آینده برای پایداری جو شرایط مهیا می‌شود و به نظر می‌رسد که شرایط برای انباشت تدریج آلاینده مساعد باشد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران از پیش بینی کاهش بارش‌ها طی آبان ماه نیز خبر داد و گفت: میزان بارش‌ها در ماه‌های آذر و دی نرمال و عادی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش ۲.۵ درجه گرمای هوا هستیم افزود: طی آبان ماه تعداد روزهای آلوده بیشتر خواهد شد و در مجموع برای سال ۱۴۰۰ میزان ۱۹ درصد کاهش بارندگی را خواهیم داشت.

کد خبر 5331040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha