۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

فرماندار ویژه ری خبر داد؛

کاهش رعایت پروتکلها در ری/مراجعه به مراکز درمانی افزایش یافته است

کاهش رعایت پروتکلها در ری/مراجعه به مراکز درمانی افزایش یافته است

ری- فرماندار ویژه ری از افزایش میزان مراجعان و بیماران به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته رعایت پروتکل های بهداشتی در ری کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت واکسیناسیون در شهرری از افزایش میزان مراجعان به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشاهده شده که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم کاهش یافته است که این موضوع بسیار خطرناک می‌باشد.

توکلی کجانی با بیان اینکه تاکنون، ۷۳ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال و ۹۷ درصد فرهنگیان و مجموعاً ۹۷۰ هزار نفر که ۱۱۳ هزار تبعه خارجی ساکن ری واکسن کرونا دریافت کرده اند گفت: تلا ش بر این است که با توجه به پراکندگی مراکز واکسیناسیون همه بخش‌ها و روستاهای شهر از واکسن بهره مند شوند.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان ری نارنجی است و ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم را برعهده دارند که از این تعداد یک مرکز خودرویی، یک مرکز شبانه روزی و همچنین گروه‌های سیار و مجموعه هلال احمر نیز فعالیت می‌کنند.

معاون استاندار تهران از شهروندان خواست حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه‌ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار داده و افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر قرار نگیرد.

کد خبر 5332895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha