در جلسه کمیسیون مشترک طرح؛

نحوه رای گیری کلیات طرح حمایت از کاربران به جلسه آینده موکول شد

نحوه رای گیری کلیات طرح حمایت از کاربران به جلسه آینده موکول شد

سخنگوی کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی از بررسی ماده ۱۵ آیین نامه داخلی این کمیسیون خبر داد و گفت: تصمیم گیری درباره نحوه رای گیری کلیات طرح به جلسه آینده موکول شد.

لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات برگزاری جلسه عصر امروز کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی پرداخت و گفت: امروز بحث تصویب آئین نامه داخلی اداره جلسات کمیسیون ادامه یافت و ماده ۱۵ این آئین نامه به بحث گذاشته شد.

وی گفت: از آنجایی که بحث طولانی بود، به تصویب نهایی ماده ۱۵ آئین نامه داخلی کمیسیون نینجامید و بررسی این ماده به جلسه بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی تاکید کرد: چند ماده از آئین نامه داخلی هم‌چنان باقی مانده است و بررسی و تصویب نهایی آنها به جلسه آینده موکول شد.

به گفته سیاهکلی، بخشی از ماده ۱۵ آئین نامه داخلی کمیسیون، مربوط به رأی‌گیری کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و نحوه برخورد با آن است. به این معنی که برای مواردی از جمله نحوه رأی گیری چگونه تصمیم گیری شود و اگر کلیات رأی نیاورد چگونه قابل اصلاح خواهد بود و مجدداً به کمیسیون بازگردد.

وی گفت: بر این اساس قرار شد در این خصوص استعلام از اداره قوانین انجام شود و هیأت رئیسه استفساریه بگیرد و در جلسه آینده راجع به این الحاقیه و کلیات آن رأی گیری شود.

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در مورد بحث و جدل صورت گرفته در جلسه کمیسیون گفت: در جلسات قانون‌گذاری جدل و بحث طبیعی است و حتی زمانی که وارد بررسی کلیات طرح بشویم و از گروه‌ها ی بیرونی و کارشناسان و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی دعوت به حضور کنیم، قطعاً بحث‌ها جدی تر دنبال می‌شود.

وی گفت: جلسه آینده کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی عصر روز یکشنبه برگزار می‌شود و مربوط به ادامه بررسی آئین نامه داخلی این کمیسیون خواهد بود.

کد خبر 5342501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha