۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۹:۵۶

نشست مشترک مدیران قرآنی رسانه ملی و شورای عالی قرآن برگزار شد

نشست مشترک مدیران قرآنی رسانه ملی و شورای عالی قرآن برگزار شد

با فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی حافظان ممتاز قرآن با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛رسانه ملی و فضای مجازی»، مدیران شبکه‌های قرآنی صداوسیما و شورای عالی قرآن، به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اعلام فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی»، که در هفته‌های گذشته منتشر شد، مدیران شبکه‌های قرآنی صداوسیما و شورای عالی قرآن، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن، مجتبی ایزدی رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، منصور قصری زاده مدیر رادیو قرآن، کریم دولتی معاون پژوهش و برنامه ریزی شورای عالی قرآن و محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورا حضور داشتند، پس از ارائه گزارشی از روند انتشار فراخوان طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در زمینه تولید و پخش آثار صوتی و تصویریِ تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی، حاضران نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در این جلسه، به ادامه اطلاع رسانی مطلوب در رسانه‌ها، برنامه سازی های تلویزیونی و رادیویی و برگزاری شایسته نشست تخصصی تأکید و پیشنهاداتی ارائه شد.

لازم به توضیح است مهلت شرکت در فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی که به همت شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن برگزار خواهد شد تا پایان آبان ماه اعلام شده است.

کد خبر 5343101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha