۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

استاندار گلستان مطرح کرد؛

نوسان واکسیناسیون در شهرهای مختلف گلستان/۶ شهر در وضعیت زرد هستند

نوسان واکسیناسیون در شهرهای مختلف گلستان/۶ شهر در وضعیت زرد هستند

گرگان- استاندار گلستان گفت: در برخی شهرستان های گلستان شاهد نوسان واکسیناسیون هستیم که باید با همکاری مرکز بهداشت، معتمدان محلی و ریش سفیدان زمینه ارتقاء تزریق واکسن را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر شنبه در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون استان مناسب بوده اما هدف ما رسیدن به رتبه نخست واکسیناسیون کشور و ایجاد ایمنی بیشتر در جامعه است.

استاندار گلستان افزود: در برخی شهرستان های گلستان شاهد نوسان واکسیناسیون هستیم که باید با همکاری مرکز بهداشت، معتمدان محلی، افراد ذی نفوذ، ریش سفیدان زمینه ارتقا تزریق واکسن در استان را فراهم آوریم.

وی بیان کرد: اگرچه روند شیوع بیماری در گلستان کاهشی است و اما همه مردم باید رعایت لازم را داشته باشند تا شاهد پیک ششم در استان نباشیم.

زنگانه اضافه کرد: تالارها، واحدهای صنفی باید براساس جداول پروتکل ها به ارائه خدمت بپردازند و در عین حال باید با تشدید نظارت ها و اعمال محدودیت های قانونی با متخلفین، سلامت عمومی جامعه را حفظ کنیم.

استاندار گلستان گفت: فعال سازی کارگروه ها ذیل ستاد مرکزی می تواند اثر بخشی اقدامات را افزایش دهد.

وی بیان کرد: جهت دهی برنامه های رسانه ها باید به گونه ای باشد که منجر به افزایش آگاهی بخشی مراجعات جهت واکسیناسیون شود.

زنگانه ادامه داد: خوشبختانه روند واکسیناسیون دانش آموزان در وضعیت مناسبی قرار دارد و در عین حال باید باید اقدامات طرح شهید سلیمانی هم تقویت شود.

استاندار گلستان اظهارکرد: در حال حاضر شهرستان های مراوه‌تپه، کلاله، گنبدکاووس، گرگان، ترکمن، بندرگز در وضعیت زرد و هشت شهرستان دیگر استان در وضعیت آبی هستند.

کد خبر 5350526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بشرزاده IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      طب و داروهای داخلی کرونا را حل میکند دست از داروهای کوواکس و مافیای بهداشت جهانی بردارند دست از واکسیناسیون اجباری بردارند .مردم خسته اند سر این مسائل مردم را وارد اشوب نکنند به اقتصاد برسند که مرگ ومیر ناشی از نداری و پی آمدهای آن مثل استرس و ناراحتیهای روانی و طلاق و دزدی و.. بیشتر است