۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

استاندار البرز:

سرانه‌های بهداشتی و درمانی البرز با برنامه‌ریزی افزایش می‌یابد

 سرانه‌های بهداشتی و درمانی البرز با برنامه‌ریزی افزایش می‌یابد

البرز - استاندار البرز گفت: سرانه‌های بهداشتی و درمانی البرز با برنامه ریزی و همدلی مسئولان ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر پنج‌شنبه در جلسه دانشگاه علوم پزشکی استان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان استان بویژه در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: وزیر بهداشت از ابتدای صبح در البرز حضور یافته و بازدیدهای را در استان داشتند.

وی با تقدیر از عنایت خاص وزیر بهداشت به موضوعات استان بیان کرد: از دکتر عین اللهی تقاضا می‌شود که اختیارات ویژه‌ای برای ایجاد تحول و ارتقای زیرساخت‌ها و کیفیت خدمات رسانی به مردم به رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بدهند.

البرز مشکلات عدیده ای دارد

استاندار البرز بیان کرد: این استان مشکلات عدیده‌ای دارد و همواره دغدغه و نگرانی‌های مردم در خصوص ضعف در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.

وی تصریح کرد: شاید بتوان یکی از عوامل مهاجرت‌ها به تهران را تمرکز مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در پایتخت دانست.

عبداللهی خاطرنشان کرد: اگر بسیاری از این بیمارستان‌ها به سایر استان‌ها تعلق پیدا کند منشأ تحول بزرگی خواهد بود.

وی افزود: استانداری با تمام اختیاراتی که دارد و تعاملی که با مجموعه مسئولان قوا در استان وجود دارد و با همدلی و اتحاد می‌تواند برای ایجاد تحول اساسی در ارتقا سرانه‌های بهداشتی و درمانی البرز، در کنار وزارت بهداشت باشیم.

پروژه‌های نیمه‌کاره بیمارستانی البرز در کوتاه‌مدت به پایان برسد

عبداللهی اظهار کرد: امید است در یک فاصله کوتاه بتوانیم پروژه‌های نیمه‌کاره بیمارستانی را به پایان برسانیم و با اختیاراتی که از سوی وزارت بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز داده می‌شود، پروژه‌های جدید را اصولی و با زمانبندی دقیق آغاز کنیم.

وی متذکر شد: موضوعات استان را در حوزه بهداشت و درمان طی گزارشی تهیه و تنظیم کرده‌ایم و امید است بتوانیم در راستای خدمت به مردم توفیق یابیم.

کد خبر 5360750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha