۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲

امام جمعه بجنورد مطرح کرد؛

لزوم توجه به مسائل فرهنگی و معنوی در کارخانجات

لزوم توجه به مسائل فرهنگی و معنوی در کارخانجات

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار کار روزانه و سخت صنعتی٬ فضای آرامش بخشی را برای کارگران و تولیدگران ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح دو شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی خراسان شمالی اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار کار روزانه و سخت صنعتی٬ فضای آرامش بخشی را برای کارگران و تولیدگران ایجاد خواهد کرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: دنیای امروز دنیای ماشینی شدن امور زندگی است و اگر در این میان به اقتضائات فرهنگی و معنوی توجهی نکنیم، انسان این عصر انسانی خسته و درمانده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه توجه به نماز باید در رأس برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مجموعه‌های صنعتی استان باشد، گفت: نماز جماعت در همه واحدهای صنعتی باید با شکوه و با توجه به وضعیت کاری کارکنان اقامه شود و دلیلی بر تعطیلی نماز در هیچ واحد صنعتی نداریم.

وی افزود: همانطور که شما در این واحدها در حال تولید هستید، نماز هم کارخانه انسان سازی و پمپاژ انرژی‌های مثبت به روح و روان افراد است که باید با توجه کامل آن را در سرلوحه همه برنامه‌ها قرار دهیم.

حجت الاسلام نوری در انتها تولید را امری مهم برشمرد و گفت: کار یکی از عبادت‌ها محسوب می‌شود لذا باید کار کردن نیز به مثابه عبادت برای مردم باشد.

کد خبر 5363651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha