جنبش جهاد اسلامی:

شهرک های صهونیستی هدفی مشروع برای مقاومت به شمار می رود

شهرک های صهونیستی هدفی مشروع برای مقاومت به شمار می رود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت امروز چند عضو این جنبش اعلام کرد که شهرک های صهونیستی هدفی مشروع برای مقاومت به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «طارق عز الدین» سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» در کرانه باختری طی سخنانی اعلام کرد که بازداشت ها، حملات و پیگردها توسط رژیم صهیونیستی هرگز موفق به متوقف کردن مقاومت نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: دشمن باید بداند که جنایتهای او واکنشی شدید در پی خواهد داشت و شهرک سازی های رژیم صهیونیستی هدفی مشروع برای مقاومت به شمار می رود.

گفتنی است که نظامیان اشغالگر ۴ فلسطینی از جمله فعالان جنبش «جهاد اسلامی» و یک اسیر آزاد شده را به اتهام انجام عملیات شهادت‌طلبانه «حومش» دستگیر کردند.

منابع فلسطینی شامگاه پنج شنبه از عملیاتی استشهادی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «حومش» در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

شهرک‌نشینان صهیونیست در پی این تیراندازی به خودروهای فلسطینی‌ها در نزدیکی نابلس و الخلیل حمله کردند.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده است که عملیات استشهادی اخیر در شهر نابلس واقع در کرانه باختری حامل پیامی واضح به دشمن بود. فلسطینیان این پیام را به صهیونیست‌ها مخابره کردند که لحظه‌ای در دفاع از خاک خود درنگ نخواهند کرد.

کد خبر 5379165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha