۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

حمله اراذل و اوباش به ایستگاه آتش‌نشانی در شهرکرد

حمله اراذل و اوباش به ایستگاه آتش‌نشانی در شهرکرد

شهرکرد - سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از حمله اراذل و اوباش به ایستگاه آتش‌نشانی این شهر خبر داد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی در این درگیری مصدوم نشده اند.

عنایت الله رهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شامگاه پنجشنبه یک موتور سوار به همراه سرنشینش در مقابل ایستگاه آتش‌نشانی فناوران شهرکرد بر زمین می‌خورد، اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی برای ارائه کمک‌های اولیه، سرنشین موتور که آسیب دیده بود را به ایستگاه منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مأموران آتش نشانی به منظور ارائه ادامه خدمات درمانی با اورژانس تماس می‌گیرد، تصریح کرد: در همین حین یکی دیگر از سرنشینان موتور که به دلیل مصرف مشروبات الکی حالت عادی نداشته به ایستگاه حمله می‌کند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فرد مورد نظر دارای سلاح سرد بود، عنوان کرد: در این درگیری فرد مورد نظر شیشه‌های ایستگاه آتش‌نشانی را شکسته و یکی از مأموران آتش‌نشانی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رهنورد ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی در لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافتند و در حال حاضر این کوضوع از طریق مراجع قضائی درحال پیگیری است.

کد خبر 5379244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      سرب باید بریزند توحلقش