۶ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۴۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش بوشهر:

نیروی دریایی ارتش با اقتدار از منافع کشور دفاع می‌کند

نیروی دریایی ارتش با اقتدار از منافع کشور دفاع می‌کند

بوشهر- فرمانده نیروی دریایی ارتش استان بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار از منافع ایران اسلامی در آب‌های آزاد حراست می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر احسان نصیری عصر دوشنبه در دیدار با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: رشادت‌های نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس در جزیره راهبردی خارگ هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی به اقتدار نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش توانست در ۶۷ روز جنگ را در دریا تمام کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش استان بوشهر افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار از منافع ایران اسلامی در آب‌های آزاد دفاع می‌کند و توانمندی این نیرو، برای دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی پریشانی گسترده‌ای فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: پایگاه دریایی ارتش در جزیره راهبردی خارگ همواره در تعامل با اهالی شریف و صبور این جزیره بوده است.

نیروی دریایی ارتش با اقتدار از منافع کشور دفاع می‌کند

تعامل دستگاه‌های اجرایی و نهاد نظامی

بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی سرشار از دلاوری‌های مردان و زنانی است که سرنوشت این کشور را ساختند و عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش یادآور چنین دلاورمردی‌هایی است.

محمدرضا دشتی زاده افزود: نیروی دریایی ارتش در جزیره خارگ همیشه همراه و یاور اهالی صبور این جزیره بوده و در راستای تعامل با محیط پیرامونی خود اقدامات بسیار مناسبی را به سرانجام رسانده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: مطمئناً تعامل دستگاه‌های اجرایی و نهاد نظامی مستقر در جزیره خارگ باعث ارتقای کیفیت خدمات در جزیره خواهد شد.

کد خبر 5385692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha