۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

به‌دنبال «مجری برتر» شدن نیستم/ رادیو و تلویزیون هر دو دلچسب است

به‌دنبال «مجری برتر» شدن نیستم/ رادیو و تلویزیون هر دو دلچسب است

مجری رادیو صبا از ویژگی‌های این شبکه رادیویی که به دنبال طنز و سرگرمی است و حضورش در آن طی ۱۰ سال سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا باقری که اجرای ۲ برنامه پر مخاطب رادیو صبا به نام‌های «شهر فرنگ» و «صباهنگ» را برعهده دارد درباره شروع همکاری‌اش با رادیو گفت: از سال ۸۹ از طریق یک تست چند مرحله‌ای و دشوار در رادیو جوان به این عرصه وارد شدم و از همان سال فعالیت خود را به عنوان گوینده آغاز کردم و با رادیوهای فصلی و صدای آشنا نیز همکاری کردم.

وی ادامه داد: من با رادیو صبا از اولین روزهای راه اندازی این شبکه از زمانی که با نام رادیو تابستانه و فصلی همراه مخاطبان شد همکاری ام را شروع کردم. اجرای برنامه «باشگاه سی دقیقه‌ای ها» را در رادیو فصلی به تهیه‌کنندگی مسعود بنی جمالی داشتم و مجری برنامه «فصل‌ترانه» به تهیه کنندگی مهدی ساعی مدیر فعلی گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا بودم. بعد از آن کار در تلویزیون به من پیشنهاد شد و در سیما مشغول شدم و در سال ۹۷ با پیشنهاد عباس پیری و اجرای برنامه «صبا چی می‌گه» دوباره به رادیو صبا برگشتم.

باقری یادآور شد: این روزها به عنوان مجری برنامه «شهر فرنگ» هر روز از شنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح همراه شنوندگان هستم و اجرای برنامه «صباهنگ» را در یک گروه به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد بر عهده دارم.

وی که به تازگی هم در رادیو صبا مورد تقدیر قرار گرفت توضیح داد: من هیچ گاه به دنبال مجری برتر شدن نبودم فقط به این فکر می‌کردم که چطور آنچه در توان دارم را با بهترین حالت روی آنتن ببرم و درجهت خوب شدن حال مردم و انرژی بخشیدن به آنها تلاش کردم.

این مجری جوان افزود: بازخوردهایی که از شنوندگان در طول پخش برنامه دریافت می‌کنم مثل زمانی که پیامک ارسال می‌کنند که «ما از صبح منتظر شروع برنامه هستیم»، یا جویای حال ما می‌شوند بهترین انگیزه برای من و تک‌تک عوامل برنامه می‌شود که با تلاش بیشتر بهترین لحظات را برای شنوندگان ایجاد کنیم.

این مجری رادیو و تلویزیون درباره اجرا برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گفت: اجرا در رادیو و تلویزیون هر دو برایم دلچسب است و هر کدام ویژگی‌های خودش را دارد نمی‌توان آنها را باهم مقایسه کرد و یکی را ترجیح داد. مهم اجرای برنامه خوب و تاثیر گذار است فرقی نمی‌کند در صدا اجرا شود یا سیما.

مجری رادیو صبا درباره ارتباطش با مخاطبان این شبکه در یک کلمه گفت: بازخوردهایی از شنوندگان در خارج از فضای رسانه‌ای دیده و دریافت کرده‌ام زمانی صدای من از رادیو صبا پخش می‌شود و می‌بینم مردم واکنش‌های مثبت و خوبی نشان می‌دهند و دوست دارند شنونده برنامه باشند این برای من بسیار خوشایند است که گاهی حتی گزارش این بازخوردها از طریق دوستان و آشنایان به گوش من می‌رسد که برای من بسیار لذت بخش است و ایجاد انگیزه می‌کند برای اجرای بهتر.

در پایان فریبا باقری درباره جشنواره‌های این شبکه یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های مختلف در این شبکه کمک می‌کند که مردم برای به نتیجه رساندن رسالت شبکه که لبخند و شادی بر لبان مردم است همراه این شبکه باشند.

رادیو صبا را می‌توان روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز شنید.

کد خبر 5403603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha