۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳

فرماندار ارسنجان خبر داد؛

افتتاح ۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر ارسنجان

افتتاح ۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر ارسنجان

ارسنجان - فرماندار ارسنجان از بهره برداری ۹ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

رحیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر سالجاری ۹ پروژه عمرانی و تولیدی در شهرستان ارسنجان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل شش پروژه عمرانی و رفاهی و ۳ واحد تولیدی است که برای راه اندازی آن حدود ۲۳ میلیارد تومان بودجه هزینه شده است.

فرماندار ارسنجان بیان داشت: بهره برداری از یک واحد آموزشی در شهر ارسنجان و دو مرکز مهم جامع سلامت شوراب و جمال آباد از جمله این پروژه های عمرانی خواهدبود.

عزیزی ابراز کرد: سه واحد تولیدی شامل دو واحد گلخانه و یک واحد پرورش مرغ گوشتی نیز در روستاهای جمال آباد و حسین آباد و شهر ارسنجان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مقام مسئول ابراز کرد: به رغم شرایط نامناسب اقتصادی و کمبود شدید اعتبارات عمرانی، به بهره برداری رسیدن این تعداد پروژه های عمرانی و تولیدی در شهرستان ارسنجان، کار ارزشمندیست اما کافی نیست.

عزیزی یادآور شد: با بهره برداری از این تعدادواحد تولیدی برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی عزم جدی دولت سیزدهم در خدمت صادقانه به مردم شریف را مورد تاکید جدی قرار داد و گفت: در خدمت به مردم شریف و پیگیری و رفع مشکلات و کمبودها و تنگناهای مردم، ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد و تا زمانی که در این مسؤولیت حضور داریم، سعی خواهیم کرد، خدمتگزارانی صدیق و پرتلاش برای مردم شریف شهرستان ارسنجان باشیم.

کد خبر 5411614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha