۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱

فرماندار سرخه:

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح می‌شود

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح می‌شود

سرخه- فرماندار سرخه از افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها اعتباری معادل ۴۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله کرمانی صبح دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری سرخه ضمن بیان اینکه ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر سال جاری در سرخه افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای این بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتباری معادل ۴۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده است.

وی بابیان اینکه بخش کشاورزی با ۱۰ پروژه بیشترین طرح‌ها را در دهه فجر به خود اختصاص داده است، افزود: پنج پروژه شرکت توزیع برق، پنج پروژه شرکت گاز و دو پروژه راهداری، یک پروژه آب و فاضلاب و یک پروژه کمیته امداد بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری خواهند بود.

فرماندار سرخه با بیان اینکه دو پروژه اقتصادی نیز در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: اعتباری بالغ‌بر ۳۸ میلیارد ریال در سرخه برای این دو طرح صرف شده است که افتتاح آن‌ها با حضور استاندار سمنان روز ۱۷ بهمن خواهد بود.

کرمانی ضمن بیان اینکه در سفر یک روزه استاندار سمنان هم‌زمان با افتتاح طرح‌ها به سرخه هشت برنامه تدارک دیده‌شده است، در ادامه تصریح کرد: این برنامه‌ها در سطح شهر سرخه و در روستای عبدالله‌آباد اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه هفت پروژه عمرانی با ۱۸۴ میلیارد ریال اعتبار طی ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود، افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های گاز، توزیع برق، آب و فاضلاب، اوقاف و امورخیریه و شهرداری سرخه است.

به گزارش مهر، برای دهه فجر ۳۵۰ برنامه در سرخه اجرا می‌شود که ۹۸ عنوان شاخص آن در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی هستند.

کد خبر 5413289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha